Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av julimamma - 5 januari 2012 21:13

När "R" kom hem så fick Tiffany erästtning sen gick vi till affären och handla lite sen gick vi hem och gjorde ordning mat. Sen fick Tiffany leka en stund och så fick hon sin välling och gjordes klar för sängen och nu sover hon sen ca 1timme. Ska träna lite om en stund sen ska jag duscha sen ta de lugnt och lägga mig skapligt ikväll. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, kasnke skriver en gång till sen får se. Annars ha de bra och sov gott sen!
 

Av julimamma - 5 januari 2012 14:28

Idag så har vi varit ute en stund på promenad till stan och beställde mer ersättning till Tiffany som vi ska hämta ut nästa vecka när de kommer. Sen gick vi till Kappahl och kollade men hittade ingenting sen vidare till Lindex för Tiffany behöver nya mocasiner str:20/21, dom andra hon har är försmå. Så nu fick hon välja mellan två par och hon valde ett par och sen vart hon jätte ledsen i vagnen när jag skulle betala dom. Sen fick hon ersättning och så gick vi till Hemköp och handla hem lite som behövdes sen gick vi hem och på vägen hem så somnade Tiffany till i vagnen en snabbis, så nu ligger hon i sängen för att sova middag men ligger hellre och leker med allt annat istället för och sova. Ska strax kolla till henne igen annars får hon lite ersättning så kanske hon somnar bättre sen, får se. Hehe! Hon tjatar ganska mycket om att: ÄTA! Under tiden hon sover middag så ska jag ta de lugnt och läsa lite tidning: Vi föräldrar, har nr: 10, 11, 12, 13 & 14 som jag inte hade läst. Men nu ska jag börja på nr: 13 dom andra har jag läst nu, så får vi se när nästa nummer kommer hem i brevlådan. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare ikväll. Ha de bra!
 

Av julimamma - 5 januari 2012 00:43

Vi tog en varsin kvällsmaka och pratade lite och så hör vi Tiffany som ligger och pratar i sitt rum. Jag går och kollar och direkt när jag kommer in så säger hon:
(T) Titta, äta da?
(J) Vadå ska du äta igen? "hehe".
(T) Ja, och nickar. Äta!
Då plockade jag upp henne och bytte blöja sen satte jag henne på golvet i hallen och så fick hon "åka" på rumpan efter så gick jag och gjorde ordning välling. Så fick hon komma efter till vardagsrummet vid soffan och sitta i knä och dricka upp sin välling. När hon var klar så gick jag och spollade ur flaskan och så sa jag att hon skulle börja "åka" på rumpan till sitt rum så skulle jag komma. Hon gjorde de och sen i hallen försöker hon sträcka på sig och få tag på mina händer och visar att hon ville gå sista biten till sitt rum. Sen somnade hon om jätte snällt utan några problem, vilken härlig unge man har ibland som vaknar och vill äta. Haha! Jaja, nu ska jag sova för natten! God natt!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards