Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av julimamma - 29 januari 2012 22:15

Under dagen vid kl 15:45 gjorde vi oss klara för att åka till svärfar/farfar för "R" syster fyllde 18år i fredags så vi skulle dit och gratta henne. Vi åkte hem runt kl 19 igen för då var vi tvunga först och hyra ut en bil sen åkte vi hem och då fick Tiffany leka en stund och jag fixade med vagnen, sätta över åkpåsen, reflexerna och lite annat smått som behövs nu när de är kallt och mörkt ute. Sen fick Tiffany välling och så gjorde jag ordning även gröt till henne med och trodde inte hon skulle äta den.
Men hon åt 2dl gröt +200ml välling och hon tyckte att gröten var god eftersom hon åt så mycket och vissa skedar hann jag inte ens med. Sen borstade jag hennes tänder och la henne i sängen för natten och vi trodde hon somnade direkt men NEJ då har hon lekt en stund i sängen men hon var tyst iallafall men hon somnade runt kl 21 tiden iallafall för då var jag in till henne och då sov hon.
Under kvällen har jag diskat, lagt ner massa tvätt i maskin men vart inte fullt, sen plockat in ren tvätt, gjort rent i badrummet och även tömt kattlådan vilket jag inte gör ofta de brukar "R" få sköta.
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, är jätte trött ska faktiskt gå och sova nu. God natt! =)
   
Lite bilder från idag på Tiffany när hon sitter i sin babysitter och äter chips med "R". Sen när hon sov med sin leksak som hon höll i flera timmar innan hon släppte den. Så är det även vagnen med. Så är det en jätte fin bild på Tiffany och Poker tillsammans. (Poker är "R" systers hund.)

Av julimamma - 29 januari 2012 15:10

Imorse så tog vi alla sovmorgon och vaknade vid kl 11, så åt vi frukost och Tiffany drack sin välling och maka och även 1½ tallrik med kräm till. Sen satt hon och "R" tillsammans och kollade på anime och åt lite chips till och de tyckte Tiffany var gott och var helt inne i anime.
Under tiden plockade jag ordning lite och satte igång en maskin med tvätt. Så har jag även hängt upp tvätten med och så har jag försökt hitta alla papper som är Tiffanys om hennes undersökningar och lite andra papper i en pärm. Så fick Tiffany lite mellis och sova middag vid kl 13:45 och sover fortfarande. Annars har det varit en lugn dag för oss idag, kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver mer senare ikväll. Ha de bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards