Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av julimamma - 26 januari 2012 22:48

Tiffany fick komma in på operations salen vid kl 08:15 och jag fick följa med in och hålla i henne tills hon hade somnat sen fick jag gå ut och då gick jag och "R" iväg och käkade frukost tillsammans sen gick vi till lekterapin och pyssla lite. Sen ringde dom vid kl 12 och talade om att Tiffany var klar och på uppvacket och att vi fick komma dit. Tiffany sov fortfarande när vi kom upp men vaknade till ganska snabbt och börja pratla så hon började blöda ifrån ljumsken så dom fick byta förband men annars gick det bra och sen fick vi byta avdelning och Tiffany skötte sig jätte bra och efterkontrollerna dom gjorde såg jätte bra ut med. Sen fick vi byta från Hjärtdagvården till Hjärtavelningen men det var bara mellan kl 18-21:00. Sen fick vi åka taxi till hotellet och när vi kom fram fick Tiffany borsta tänderna och sen sova direkt och somnade direkt. Meningen var att jag skulle ha träffat min faster idag men min kusin är sjuk så hon kunde inte komma idag får se om jag kommer träffa henne imorgon innan vi åker hem igen. Just nu är jag övertrött så jag hoppas jag kan somna direkt och få sova bättre i natt. Skriver mer om dagen när vi kommer hem, ha det bra och GOD NATT! =)

Av julimamma - 26 januari 2012 06:05

Just nu sitter vi på sjukhuset och väntar på att avdelningen ska öppna kl 07:00. Vi gick upp vid kl 03:30 och Toffany fick ersättning och sen gjorde vi oss klara för att åka till sjukhuset. Så ska Tiffany upp vid kl 08:00 och göra sin hjärtkatt. så får vi se hur det går och hur lång tid det tar. Efter vi har varit upp med henne ska vi äta frukost, hoppas jag kan äta någonting. Har fortfarande ont i magen och i natt spydde jag med hoppas det släpper snart. Ska även träffa min faster idag under eftermiddagen, kommer var helt död för jag är redan nu trött. Skriver mer senare, ha det bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards