Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 april 2013

Av julimamma - 11 april 2013 22:10

Under dagen har jag har jag packat. plockat ordning lite och tvättat. Sen när jag hämtade Tiffany var vi ute i lekparken över 1timme sen åt hon mellis och fick sova middag och hon var bra trött hon sov i 2timmar. 
När hon vaknade hade hon ont i magen och ville mest bara vara i mammas(min) famn då var hon gladare. Efter maten ville hon lägga sig och sova igen vid kl 20. Under kvällen har jag kollat på Sofias änglar, Unga mödrar och halv åtta hos mig. Så har jag hängt tvätt med och ska även kolla på Djurakuten och sen ska jag duscha och göra kväller skapligt ikväll, kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll..
 

Av julimamma - 11 april 2013 14:38

Morgonen började vid kl 08:40 för då ringde väckarklockan eftersom Tiffany skulle till dagis idag och hon åt sin frukost sen gick jag med henne till dagis och dom var ute så Tiffany ville sitta i sandlådan och leka. Så kom jag hem och åt frukost med "R" sen gick han till jobbet och så började jag packa lite smått ifrån skåpen och kokade upp nappar och lite smått inför bebisens ankomst med sen vid kl 12:15 så kom "R" hem igen då hade han glömt plånboken hemma.
Så var det dags och gå och hämta Tiffany från dagis med sen gick vi till lekparken en stund och var där över 1timme och Tiffany lekte för fullt när vi kom hem så satte jag igång en maskin med tvätt och så gav Tiffany katterna mat och så fick Tiffany mellis och ska sova middag om en stund för hon är jätte trött.
Under tiden hon sover middag ska jag passa på och vila en stund jag med för att orka med kvällen sen och så blir det och ta de lugnt ikväll och busa med Tiffany.

Så ringde jag även till habliteringen i Västerås för dom vill att vi ska ringa dit varje månad när vi har varit på BVC och vägt Tiffany så det slutade med att jag ska ringa till BVC imorgon för att be om att få komma om ca 14dagar igen och inte vänta 1månad till nästa vägning. Ska bara komma ihåg de imorgon med och göra det när dom har telefontid och hoppas på att man kommer fram med. Skriver mer senare ikväll kanske..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards