Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 17 april 2013

Av julimamma - 17 april 2013 21:10

Morgonen började vid kl 09:15 idag då var Tiffany vaken så åt vi frukost och sen borsta jag tänderna på henne så ville hon åka runt på sin cykel och gåbil så började jag plockad ordning, Så har jag flytta lite på saker och ting i lägenheten för just nu har vi massa saker över allt verkligen speciellt kartonger men det är det jag ska lösa mer när jag har mer tid.
Annars under dagen har vi varit med mamma till affären och då panta vi massor av burkar sen åkte vi till bowlingen och kollade på när brorsan spelade och det gick bra för honom och under tiden fick Tiffany en glass och hon åt faktiskt upp en del av den vilket hon inte brukar tycka om annars. När vi kom hem så blev de och äta mat sen gjorde jag ordning Tiffany för sängen för hon var jätte trött men hon ville inte riktigt somna så fick hon en flaska med välling och sen somnade hon direkt. Under kvällen har jag kollat på Halv åtta hos mig, Djurakuten och Unga mödrar men ska snart sova för jag är jätte trött verkligen..
 
BIlder ifrån när Tiffany sitter och äter sin glas på bowlingen, jätte söt tjej verkligen. <3
 

Av julimamma - 17 april 2013 13:26

Grattis Tiffany på 2år & 9månaders dagen, det 3månader kvar tills du blir 3år..



     
Sen den du föddes har vi varit både lång, hemsk, underbar, den bästa men samtidigt den jobbigaste iallafall det första året. Men du har verkligen visat att du är en envis och stark tjej som kämpar varje dag för att klara av och med det kommer du verkligen långt i livet. Men det viktigaste är idag att du mår bra och utvecklas som du ska i din takt och även om du har dina trots emellan åt. Så har det varit den bästa tiden sen du kom till oss och att du ska få bli storasyster känns ännu roligare för då har du ett syskon du kan leka, bråka och dela din kunskap och kärlek med.. Jag älskar dig Tiffany kärleken till dig växer mer för varje dag, kärleken till dig går inte att beskriva med ord.. 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards