Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 29 april 2013

Av julimamma - 29 april 2013 22:59


  Tiffany har precis ätit upp sin pannkaka men hon vill ha mera smör och äta bara det, hon tycker det är jätte gott med att bara äta smör. Vår knäppfia men det är bra för hon behöver få i sig mer fett och dietisten tyckte vi kunde testa med och ge Tiffany ett smörpacket för att se om hon skulle äta ur den som det var och det skulle hon säkert göra. Tiffany är en härlig tjej!

Av julimamma - 29 april 2013 22:31

Dagen började med att jag vaknade kl 09 så det blev lite stress till dagis men det gick bra och Tiffany fick vara ute när jag lämnade henne och hon satt i sandlådan och lekte. Jag kom hem och tog de lugnt en stund och så diskade jag en del och sen kollade jag om de fanns tillräckligt med tvätt men det gjorde det inte. Så jag kollade på Holby City eftersom jag har missat några program när jag har gjort andra saker. Sen hämtade jag Tiffany på dagis och hon hade ätit jätte bra och när vi kom hem så ville hon sova middag direkt och somnade ganska direkt verkligen.
När hon vaknade så fick hon äta middag med oss och hon åt jätte bra då med och så fick hon leka en stund och då cyklade hon runt i lägenheten sen ville hon åka på sin gåbil sen fick hon smoothie och så direkt efter så fick hon välling med och hon drack nästan upp 300ml tillsammans med och samtidigt kollade hon på Nicke Nyfiken för det är verkligen hennes favorit sen borsta tänderna och sova för natten och somnade jätte snällt som vanligt. Under kvällen har jag diska och sen har jag tagit de lugnt ska snart sova för jag är jätte trött verkligen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards