Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 16 april 2013

Av julimamma - 16 april 2013 22:32

Dagen började vid kl 08:15 för då vaknade Tiffany och var inte riktigt nöjd för hon var hungrig stackarn, vi åt frukost och sen kollade vi på barnprogram en stund sen ville Tiffany sitta i knä en stund och mysa. Så började hon bli trött och ville in på sitt rum och då kröp hon upp i sängen och la sig så somnade hon där inne ganska direkt och då var kl 10. Så jag passade på och vila en stund jag med för jag hade ont i huvudet imorse när jag vaknade.
När Tiffany vaknade igen så åt vi mellis sen tog vi de lugnt en stund och så började hon bli lite trött igen vid kl 13 och då fick hon sova igen och då hade hon feber på 38.8grader så hon fick alvedon sen sova igen och var verkligen trött för hon somnade direkt och ville inte lyssna på musik eller ha speldosan igång.
Annars under dagen har vi mest tagit det lugnt eftersom hon har varlt lite ledsen till och från och sen har hon feber med så vi har kollat på en del barnprogram på tv och suttit nerbäddade i soffan med filt tillsammans, Så under dagen har Tiffany dessutom fått en ny säng och den ville hon klättra upp i direkt och klättra och busa runt för fullt. Så under kvällen skruvade jag faktiskt ner spjälsängen och rulla ihop madrassen, annars brukar många nu börja bäödda lite smått ordning i spjälsängen för lillens ankomst men jag gör tvärtom. Hehe! Tyckte det var en lite rolig grej det bara att jag skruvar ner sängen istället..Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll tänkte strax krypa ner i sängen och sova för natten är jätte trött. Ha de bra!
 
Tiffany när hon håller på i sin nya säng, 2år & 9månader!



Av julimamma - 16 april 2013 21:54


Lite energi har man fast man är sjuk iallafall. Leker i tältet och slänger ut bollarna till mamma var roligt.
 
  Under dagen fick Tiffany en ny säng och den var hon direkt i och klättra och ville inte alls ner på golvet, hon ville sova och hon somnade och var jätte glad när hon vaknade igen. Härlig tjej man har verkligen även om hon är riktigt envis!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards