Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 26 april 2013

Av julimamma - 26 april 2013 22:42

Morgonen började kl 09:30 och fick en puss av Tiffany på kinden eftersom vi sov i brorsans säng så delade jag och Tiffany säng, jätte mysigt. Så gick vi ner och åt frukost tillsammans och så fick Tiffany leka en stund och jag tog de lugnt för jag hade ont i ryggen sen igår när vi var ute och gick och kollade även på majbrasa med. 
Under dagen kom moirmor och Ingvar på besök och sen gick jag, Tiffany, mamma och hunden på promenad till byn för de är marknad och så fick Tiffany en klänning och en del strumpor och så fick hon även åka karusell med för första gången helt själv och hon var riktigt lycklig för hon satt och dansa så ville hon åka igen. Men jag hade verkligen ont i mina fötter och rygg efter promenaden upp så pappa fick hämta oss när vi var klara där.
Under kvällen har Tiffany bada och ätit jätte bra under dagen och kvällen sen fick hon sova för natten direkt efter badet och somnade verkligen direkt för hon har inte sovit middag idag för hon ville verkligen inte. Har nyligen kollat på Unga mödrar från idag och ska snart kolla på film sen sova för natten är jätte trött verkligen. Ha de bra!

Av julimamma - 26 april 2013 22:33


Tiffany när hon äter glass och i vanliga fall brukar hon inte vilja äta glass men idag gick det hur bra som helst om man gör på hennes sätt tyckte hon, hon fick 3st portioner med glass och hon tyckte det var gott. Hon slickade verkligen rent tallriken med.

När Tiffany åkte karusell på marknaden. Jätte glad verkligen..    

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards