Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 22 april 2013

Av julimamma - 22 april 2013 21:44

Under dagen har Tiffany gått runt mest med sin gåvagn och är verkligen envis ska kämpa på hela tiden tills hon nästan skakar om sina små ben. Så man får nästan be henne ta en paus men då ska hon bara cykla en stund sen ska tillbaka till gåvagnen verkligen och gå runt med den. Hon körde slut på sig själv så hon somnade vid kl 13:10 sen sov hon till kl 14:20 sen ville hon äta och sen sova mer men det roliga var att hon hade ätit strax innan hon somnade första gången. Men efter andra gången så somnade hon om igen vid kl 14:45 sen sov hon till kl 16:30 ungefär sen åkte vi med "R" till affären och handla lite sen kom vi hem. Men till bilen skulle Tiffany absolut ha med sig sin gåvagn ut och gå med den så hon gick hela vägen till bilen själv med den och sen halva vägen hem sen, jätte duktig verkligen.
När vi kom hem så fick Tiffany sitta vid bordet och ta det lugnt en stund och rita medan "R" gjorde ordning maten och jag hängde upp tvätten och sen åt vi mat tillsammans sen fick Tiffany gå med gåvagnen en stund sen ville hon sova vid kl 19:30. Så under kvällen har jag kollat på Djurakuten, Unga mödrar och halv åtta hos mig. Tänkte göra lite andra saker innan jag somnar sen ska jag sova för natten skapligt så man kommer upp i bra tid imorgon. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra!

Av julimamma - 22 april 2013 20:55


Som jag skrev igår så har Tiffany börja vilja gå så gott som med sin gåvagn hela tiden nu och det är jätte bra. Det är inte den bästa videon men det är alltid någonting iallafall. Hon fick ta med sig gåvagnen ut idag och hon gick hela vägen till bilen själv och hon var så glad verkligen och duktig. Det är så roligt att se som förälder att ens barn utvecklas och då blir även hon så glad för hon märker att hon gör någonting bra. Så stolt över min stora tjej verkligen, älskar dig Tiffany!  

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards