Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 28 april 2013

Av julimamma - 28 april 2013 22:06

I torsdags var jag och Tiffany till Habliteringen och träffade dietisten.
Men det första vi ska försöka med nu är att få upp Tiffany i vikt igen och få henne fortsätta med det med..
Mötet gick bra och dietisten hade räknat ut allt ifrån matdagboken och det såg bra ut faktiskt, dock behöver Tiffany få i sig lite mer ändå eftersom hon gör av med mer nu än tidigare. Så nu har vi fått nya smacker och prova ut för nu är det ett tag sen vi provade ut olika smacker för det är över 1år sen och eftersom Tiffany har tröttnat på sin Banan-smoothie ska hon få prova ut någon annan och sen ska vi även prova en ny som har kommit som vi ska se om Tiffany tycker om och så ska vi prova med någon form av pulver som man kan ha i vanliga drycker och vanlig mat. Så får vi se vad som funkar av det och var Tiffany tycker om det sen ska vi även ha 1msk med smält smör i vällingen morgon och kväll och det funkar iallafall och det har Tiffany fått sen i torsdags kväll..
   
Den första använder vi till Tiffany som är sommarfrukter och den andra är det vi ska prova ett tag och se om hon tycker om.

Av julimamma - 28 april 2013 21:22

Morgonen började vid kl 09 ungefär och vi gick ner och åt frukost och sen ville Tiffany åka runt på sin gåbil en stund sen gick jag, brorsan, Tiffany och hunden ut på promenad och Tiffany ville åka på sin gåbil. Så det tog en stund och hon var ganska trött i sina ben när vi kom hem sen, så käkade vi mellis sen gick vi ut igen och då köpte vi glass och Tiffany nöjde sig inte med sin glass så hon åt upp min istället. Efter det gick jag och Tiffany och vilade en stund för hon var helt slut och jag hade ont i ryggen. så åt vi middag och då hade även "R" kommit över med sen åkte vi en snabbis till affären sen hem och Tiffany fick välling och kolla på Nicke Nyfiken sen sova för natten vid kl 20 och somnade ganska direkt.
Så under kvällen har jag tagit de lugnt ska snart lägga mig och sova jag med för jag är trött och imorgon är det dags för dagis igen med. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll mer än att jag hoppas att de är bra väder imorgon med det är så skönt! 

Av julimamma - 28 april 2013 21:07


När Tiffany åkte karusell igår(lördag) på marknaden, tyckte det var jätte roligt. Ville åka mera.. <3

Tiffany åker på sin gåbil utomhus efter att ha varit på rymmen en stund ifrån mamma igår, busfia. <3 *
Hon älskar att använda sin hjälm när hon ska åka på sin gåbil och cykel vill även ha den på sig ibland inomhus..

 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards