Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 21 april 2013

Av julimamma - 21 april 2013 22:52

Nu sitter jag vid min dator. Men morgonen började vid kl 09:30 idag och plockade upp Tiffany och vi åt frukost tillsammans så kom "R" upp med under tiden. Så var Tiffany fortfarande trött så hon fick gå och sova middag redan vid kl 11 och somnade ganska direkt och jag somnade på soffan faktiskt riktigt skönt. Under dagen har det varit lugnt lite träning och lek såklart sen senare under  dagen åkte vi till affären och på väg till bilen fick Tiffany cykla och hon var jätte duktig verkligen. Sen åkte vi till "R" jobb en snabbis sen åkte vi hem igen och Tiffany gick flera gånger med sin gåvagn frivilligt och flera sträckor från hallen till sitt rum flera gånger sen blev hon trött i bena och ville hon duscha sen ha välling och sova för natten vid kl 19:45.
Ikväll har hon inte haft någon feber heller eller under dagen, jätte bra och jag kollade för en stund sen med för säkerhet och fortfarande ingen feber. Men jag ska kontakta dom på BVC iallafall för jag tycker det är lite märkligt att hon har hög feber på kvällarna en stund sen är det borta. Annars under kvällen har jag packat ner lite mer i kartonger såna leksaker bland annat som inte Tiffany leker med just nu. Har nyss duschat med ska strax krypa ner i sängen för att sova är jätte trött men "lillen" i magen verkar vara vaken och pigg för den håller på och rör sig där inne, men man ska väl njuta nu sista veckorna som är kvar av graviditeten. Men jag hade helst vilja slippa foglossningarna faktiskt för det är inte alls skönt och ha dom hela tiden, dom kommer jag inte sakna alls sen. Hehe! Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid och har något och skriva om. Ha de bra!

Av julimamma - 21 april 2013 22:15

Det blir ett kort inlägg nu, skriver senare från datan istället. Idag har.inte Tiffany haft någon feber alls helt otroligt. Höll på tappa jackan idag för Tiffany gjorde någonting självmant och dessutom frivilligt annars brukar hon inte tycka om att gå med sin gåvagn. Hann inte filma henne heller för just i de ögonblicket hade jag mobilen på ett annat ställe.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards