Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Tisdag den 30augusti 2011.

Av julimamma - 30 augusti 2011 21:56

Imorse gick vi upp vid kl 8, för vi skulle till Västerås och träffa dietisten, onokologen och sjukgymnasten. Det gick jätte bra idag och vi ska även försöka börja med och sluta med flaskan och öka mer med maten. Det gjorde vi redan nu idag när vi kom hem och då har Tiffany fått maten först istället för flaskan, för flaskan får hon ta sen om hon känner att hon vill ha lite extra. Så Tiffany åt dubbelt så mycket med mat och så tog hon bara 70ml på flaskan istället för 120ml. Sen nu ikväll så fick hon mer gröt än vanligt och hon åt nästan upp allting och åt 80ml på flaskan. Sen behöver hon inte äta varje dag kl 00, vilket är jätte skönt för det är inte alla gånger hon vaknar när man väcker henne. Så vi tänkte att vi kör iallafall varannan kväll och sen beror det lite på hur mycket hon har ätit under dagen. Så jag tycker faktiskt att det har gått bra idag när vi var på sjukhuset och dom var nöjda med henne. Tiffany ska även fortsätta äta 6månaders mat & hemmagjord mat sen ska vi försöka sakta ändra så det blir lite mer bitar i maten när hon klarar av det bättre. Så nästa gång vi kommer träffa dietisten, onokologen och sjukgymnasten är om ca 2månader så de känns skönt.
Under kvällen har jag fått fixa lite med Tiffanys byxor för vissa är förstora runt midjan fortfarande. Så har jag även kollat på film under tiden, ska strax in och duscha sen kolla på en till film kanske annars blir det och sova för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva, ha det bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards