Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg under september 2011

Av julimamma - 23 september 2011 23:35

Under eftermiddagen så har vi varit till Bigg In och hämtade ut ett packet sen gick vi till lekparken(kråkis) och där fick Tiffany gunga en stund och det tyckte hon var jätte roligt. Sen gick vi hem igen och då var det dags för men hon ville inte alls äta maten bara sin ersättning sen var hon trött och fick sova middag och då tog jag det lugnt en stund och somnade till jag med. Annars under kvällen så har jag kollat på Idol och så fick Tiffany bada under kvällen med. Sen fick hon välling och nu sover hon sen ett tag tillbaka, och så har jag färga mitt hår med. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu. Ha det bra.
  Tiffany när hon gungade idag.                   När vi satt i soffan och kollade på Idol.

Av julimamma - 23 september 2011 13:55

Idag är de redan fredag, gud vad veckan har gått fort. Imorse så tog "R" Tiffany sen kom han in med henne till mig och sen fortsatte vi och sova. Sen vaknade vi kl 12:30, shit vad länge vi sov! Vi har nyss ätit mellis ska strax gå ut i de fina höstvädret för jag har packet och hämta ut idag. Sen blir dt nog och stanna vid lekparken(kråkis) sen hem igen. Annars under eftermiddagen blir det och ta det lugnt och ha en mysstund på kvällen sen ska jag kolla på idol. Kommer inte på så mycket och slriva nu, ha det bra!

Av julimamma - 22 september 2011 22:55

Imorse så vaknade jag vid kl 9:45 för då kom "R" in med Tiffany och så låg vi i sängen en stund och busade sen gick vi upp och så klädde jag på Tiffany och packa ordning med mat och blöjor för vi skulle åka till mina föräldrar en stund idag. När vi var hos mina föräldrar så har Tiffany ätit jätte bra idag och busat massor. Så träffade vi även min mormor och Ingvar(plastmorfar) för dom kom dit en stund på fika. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu tänkte kolla på Lyxfällan sen ska Tiffany ha välling sen ska jag sova för natten. Ha det bra!
  Tiffany när hon åker på dammsugaren hos mormor och morfar (idag)..

Av julimamma - 22 september 2011 10:08

Har nyligen vaknat för "R" tog Tiffany på morgonen och gav henne välling. Så nu ligger hon i våran säng bredvid mig och leker. Ska strax upp och klä på mig och fixa ordning Tiffanys väska med blöjor och mat för vi ska åka till mina föräldrar en stund idag. Sen blir det och vänta på mamma för jag tänker inte äta frukost nu för min mage säger: Aaajjj! Så det får bli senare jag äter men huvudsaken är att Tiffany har fått i sig frukost. Men hon har matvägra igår och imorse tydligen, tråkigt när hon gör det men jag hoppas hon äter bättre under dagen. Skriver mer senare, ha det bra!

Av julimamma - 21 september 2011 23:56


En video på att Tiffany kan: klappa händerna, vinka.. <3

  Tiffany 14månader & 4dagar - 21september 2011.

Av julimamma - 21 september 2011 23:17

jFrån idag när Tiffany låg på golvet och skulle träna lite. Höll på med träningen 1timme idag på eftermiddagen och samtidigt så gjorde vi det hela till en lek och då gick det bättre för henne. Hon har börja med att ställa sig på alla fyra emellan åt, vilket hon har börja med idag faktiskt. Hon är jätte duktig och envis lite tjej. <3


  ( Tiffany 14månader & 4dagar, 21september 2011. )
  Tiffany har även börja med att kunna stå emot saker nu, i början var det bara några sekunder men nu kan hon stå mellan 2-5minuter utan att ramla. Hon är verkligen jätte duktig och nu har det gått undan med utveckligen, sen den sista operationen för hon har fått så mycket mer ork. Hon är världens bästa dotter. <3

Av julimamma - 21 september 2011 21:59

VAD VILL NI EGENTLIGEN LÄSA I MIN BLOGG, EFTERSOM JAG HAR TAPPAT MASSA LÄSARE NU SÅ HAR MAN INGEN LUST ELLER ENERGI OCH SKRIVA LÄNGRE. MIN BLOGG ÄR HELT DÖD TYP JUST NU. FUNDERAR PÅ ALLVAR TA BORT MIN BLOGG, OM INGENTING HÄNDER. ÄR DET SÅ FARLIGT OCH SKRIVA EN KOMMENTAR ELLER SÄGA VAD NI VILL LÄSA OM I MIN BLOGG?

Av julimamma - 21 september 2011 12:34

Då är de onsdag och idag blir det och ta de lugnt hela dagen. Skriver mer ikväll.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards