Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av julimamma - 3 februari 2012 22:01

Under dagen så har Tiffany varit lite gnällig men varför vet jag inte riktigt faktiskt. Men de blev bättre efter hon fick komma till ro och sova middag för då sov hon nästan 2timmar. Så under kvällen har Tiffany fått tränat i gåselen och så har hon även hasat runt på magen istället för på rumpan ikväll med. Dels för då kanske hon kan börja förstå att hon kan börja krypa istället, men vi får se om hon vill lära sig och krypa eller inte. Men hon behöver träna sina armar och överkroppen mer för att få mer styrka och muskler.
Hon somnade vid kl 21 ikväll och somnade ganska direkt faktiskt och de är skönt de så slipper man höra henne vara ledsen. Annars under kvällen har jag kollat på en film på tv, tänkte snart duscha sen blir det och lägga sig snart med så man kommer upp skapligt imorgon. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu ikväll. Ha de bra! =)

Av julimamma - 3 februari 2012 14:52

Idag är det fredag och Tiffany fick leka en stund sen vart hon ledsen rätt som de var och jag tröstade henne och då visade hon att hon var tröttså jag la henne i sängen och hon somnade direkt. Sen vaknade hon igen efter 20minuter och var jätte ledsen och då fick hon ersättning och lite mat sen fick hon bada en stund men de tyckte hon inte alls om just då. Så la jag henne i sängen igen och då somnade hon om igen, men sov bara ca 10minuter sen tyckte hon de var bra för stunden ochsen var hon vaken en 5minuter sen somnade hon om igen. Får se hur de blir resten av dagen, men jag kan säga att den blir ganska lugn iallafall. Kommer intepå så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha det bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards