Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av julimamma - 15 februari 2012 23:07

Imorse vaknade vi vid kl 10, och då fick vi väcka Tiffany för hon sov fortfarande men vi åt frukost och gjorde oss klara för att åka iväg till bassängträningen. Så till bilen fick Tiffany åka pulka med eftersom det snöade en del igår kväll och det tyckte verkligen var jätte roligt. Det märks att hon tycker om att vara i snön och leka samt även åka pulka. Under bassängträningen så gick det jätte bra och denna gång ville Tiffany verkligen inte gå upp när det var slut. Så under tiden på badet så är meningen att hon ska hitta balansen själv och ska kunna stå och samtidigt som hon gjorde de så TOG TIFFANY 2ST STEG HELT SJÄLV utan att jag höll i henne. Snacka om att jag vart jätte förvånad och sjukgymnasten med, men det verkade som Tiffany inte märkte det själv och vi berömde henne jätte mycket.

När vi kom hem igen så fick Tiffany sova middag och då kollade jag på Unga mödrar och sen somnade jag på soffan en stund och vaknade igen vid kl 19 och det gjorde även Tiffany med. Så åt vi mat och så bytte jag gardiner i Tiffanys rum och gjorde om lite, så plockade jag även fram kläder för imorgon och Tiffany lekte i sitt rum under tiden. Just nu sitter jag och laddar upp bilder på: http://www.fujidirekt.se/ det är dags och fixa en Fotobok till Tiffany. Ska strax in och duscha sen göra klart det med bilderna sen sova. Hoppas verkligen på att Tiffany inte vaknar vid kl 00 eller i natt.

I natt vaknade hon vid kl 23 och vid kl 02. Men hon fick ersättning vid kl 02, sen somnade hon om igen utan några problem tack och lov. Men varför hon vaknar vid kl 23 oftast varje dag de vet vi inte varför hoppas den "perioden" slutar snart, det förstör bara hennes vanliga rutiner hon brukar annars ha. Så ikväll har hon inte vaknat ännu och somnade vid kl 22, men försökte kämpa emot och få vara vaken. Men så är det ibland med barn, dom försöker kämpa emot och ha sina perioder. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer imorgon. Ha de bra! =)

(Bilderna är från december 2011.)  

Av julimamma - 15 februari 2012 16:08

Då har vi kommit hem från badet och Tiffany sover middag så jag kollar på Unga mödrar. Skriver mer senare! =)

Av julimamma - 15 februari 2012 00:35

Tiffany vaknade till vid kl 23 men hon somnade om ganska direkt igen, VILKEN TUR! Var bara in och klappade och bädda ner henne lite bättre för hon hade sparkat av sig täcket. Sen gick jag ut från hennes rum och hon verka somna om ganska direkt igen. Skönt att slippa och hålla på med henne ikväll igen men oftast så vaknar hon vid kl 23 nu och jag vet inte varför. Men hoppas det är bara en kort period hon håller på och gör de, för de förstör hennes vanliga rutiner ganska mycket. Hoppas de blir bättre snart med det, men antar som sakt att de beror på tänderna som håller på och växer fram för de är när dom kom som hon har hållt på såhär. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, tänkte faktiskt borsta mina tänder och lägga mig och sova nu, är jätte trött. God natt, så skriver jag mer imorgon! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards