Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av julimamma - 20 februari 2012 22:02

I natt sov jag inte alls bra och jag låg bara i sängen och vände mig hela tiden så jag la mig på soffan. Jag sov iallafall en stund på soffan och så kommer "R" och säger att tiden på BVC är inställd för sköterskan är sjuk.

Vi skulle ha varit på BVC idag kl 11:30 men det blev inget. Men vi gick upp vid kl 09:30 och Tiffany var vaken då. Så vi åt frukost och lekte en stund. Så vid kl 13 ungefär gick jag och Tiffany ut en stund och vi gick till apoteket och köpte mina allergipiller. Sen gick vi runt en stund men köpte ingenting och så gick vi vidare till Hemköp och köpte en dricka så jag kunde ta mina piller direkt. Så gick vi runt ett tag till sen vid kl 14:30 var det dags för mat till Tiffany så vi satte oss på en parkbänk och åt mat utomhus idag och Tiffany var jätte duktig på äta. Sen gick vi tillbaka till stan och köpte en present till en kompis (Emma) sen gick vi hem och då var kl 16:00 när vi kom hem så fick Tiffany ny blöja och sen fick hon leka en stund. Jag kollade på Unga mödrar och när den var slut så fick Tiffany sova middag vid kl 16:30.
Så somnade jag till på soffan med men de behövdes verkligen var jätte trött efter att inte ha sovit så mycket i natt och sen varit ute och gått på promenad. Så kom "R" hem och då började han med maten och så vaknade Tiffany och jag gav henne mat och så fick hon leka en stund.
Så åt vi mat och Tiffany fick smaka på våran mat med och hon tyckte det var gott och sen fick hon leka en stund till och vid kl 20:30 fick hon välling och sova för natten. Hon somnade utan några problem ikväll med och har varit JÄTTE snäll idag och har knappt vilja leka med mamma(mig) hon har helst vilja leka själv och busa med katterna.
Under kvällen har jag kollat på Familjen annorlunda, mamma och minimodeller så nu kollar jag på 112-på liv och död på tv4play. Sen ska jag kolla på Sofias änglar och duscha sen sova för jag är TRÖTT. Kommer inte på så mycket mer och skriva i bloggen ikväll. Skriver mer imorgon, ha de bra! =)
När Tiffany sitter utomhus och äter mat. <3  

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards