Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av julimamma - 6 februari 2012 22:08

Under dagen sov Tiffany middag mellan 16:00 - 17:30 sen fick hon leka en stund och så fick hon ersättning och mat. Sen åt vi mat och då ville hon ha grönsaker som vanligt. Härlig unge man har som älskar grönsaker!
Sen gick vi till affären och då hade Tiffany sin nya overroll och den satt jätte bra på henne, lite stor men inte mycket så det är bra. Jag har nyss kollat på Familjen annorlunda, Mammor och minimodeller men nu tänkte jag kolla på Sofias änglar sen ska jag duscha och sen sova.
Pysen har varit ute 3gånger idag och de har han tyckt att de har varit ganska kul och vill gärna gosa mycket och sitta på axeln. Så jag har köpt massor av sågspån och mat till honom idag så nu klarar han sig, ska även köpa en sak till honom imorgon som han tycker om Gotler. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, men ni får ha de så bra resten av kvällen så skriver jag mer imorgon igen. Ha de bra! =)

Av julimamma - 6 februari 2012 16:05

 
Idag var vi till stan en stund och träffade Karin och hennes kille. Så gick vi till Kappahl och köpte en ny vinteroverroll till Tiffany och ett par byxor. Overrollen är storlek 74 för dom hon har nu är 62 men dom är små så jag tog en med storlek 74. Så har vi även köpt ett packet med blöjor och lite annat smått sen kom vi hem och då fick Tiffany sova middag och hon somnade direkt. Så jag kollar på Unga mödrar just nu som går på tv, sen blir de och vänta på att "R" kommer hem och då ska vi äta mat. Så ska vi även träna med Tiffany ikväll med och ta de lugnt. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senre. Ha de bra! =)

Av julimamma - 6 februari 2012 12:13

Tänkte på här i veckan som var då har Tiffany varit lite gnällig vissa dagar och det kan bero på att hon har fått tänderna i veckan. Just själva tandsprickningen brukar kunna göra ont och då blöder hon lite ibland med och det har hon gjort. Sen har hon sovit lite oroligt på dagarna och de kan ju vara för att de har gjort ont, Tiffany får inte alvedon varje gång som hon får tänder dels för att de är inte alla gånger vi ser när dom kommer och ibland verkar hon inte ens bry sig.

Imorse vaknade vi vid kl 10 men vi åt frukost vid kl 10:30 för vi hade en mysstund i sängen. Så nu sitter Tiffany och leker på golvet och lyssnar på barnmusik som Pippi Långstrump som hon tycker om. Jag har nyss betala mina räkningar och tänkte duscha av mig lite sen klä på mig med. Sen får vi se vad som händer under eftermiddagen. Lite saker har vi planerat och göra men de skriver jag om senare. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, ha de bra så skriver jag mer senare! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards