Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av julimamma - 19 februari 2012 22:14

Under eftermiddagen när Tiffany sov middag så kollade jag på film och så åt vi mat när hon vaknade. Så har vi lekt en del och Tiffany har även lekt själv på sitt rum en stund men hon har kommit till vardagsrummet och kollat att vi satt kvar sen in till sitt rum igen. Vid kl 19:40 fixade jag badvatten för jag tänkte bada själv men e slutade med att jag bada med Tiffany i 45minuter och det var riktigit mysigt och hon lekte för fullt. Så fick hon gå upp så jag kunde duscha av mig så fick hon välling 150ml och 3dl kräm. Anledningen till att hon får kräm istället för gröt är för att hon vill inte ha gröt men huvudsaken är att hon äter någonting. Sen så gjorde jag henne klar för natten och hon somnade utan några problem eller bråk ikväll. Så har jag suttit vid datan sen dess och nu tänkte jag kolla på film sen ska jag sova. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra och sov gott sen! =)
 
Detta är Tiffanys rum och när hon lekte på sitt rum idag. <3

Av julimamma - 19 februari 2012 22:11


När Tiffany är inne på sitt rum och leker själv. Filmar i smyg men sen märkte hon att jag var där. <3
(19månader & 2dagar.)
 

Av julimamma - 19 februari 2012 14:20

Imorse vaknade vi vid kl 10 och vi käkade frukost och sen lekte Tiffany med Petra för Tiffany ville inte alls vara hos mig. Annars brukar Tiffany vara ganska mammig men idag så hon ville bara vara med Petra. När Petra skulle åka hem så ville Tiffany följa med men de fick hon inte då vart Tiffany jätte ledsen. Ville inte vara hos mamma eller pappa så vart hon gnällig men jag luckades få i henne lite ersättning sen fick hon sova middag vilket hon gör nu.
Jag har plockat in disk, hängt upp tvätt, satt igång en till maskin med tvätt och nu sitter jag och skriver vid datan. Sitter och känner mig allmänt förkyld ungefär men de är jag inte, de är min ALLERGI mot katterna. Jag brukar annars ta allergitabletter så de brukar funka jätte bra men tar inte jag 1tablett på morgonen blir de samma symtomer som förkyldning vilket är ganska jobbigt och jag har varit utan mina piller sen i TORSDAGS!
Jag bad "R" fixa de i torsdag, fredags och igår men han har inte gjort de, så måste ha piller imorgon annars blir jag GALEN! Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards