Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av julimamma - 18 februari 2012 21:26

Under dagen har vi varit till Arboga på Dollarstore och handla lite godis sen åkte vi till Willys och handla lite och sen åkte vi till Donken. Men innan vi åkte till Arboga så hämtade vi Petra på vägen det var jätte länge sen man träffade henne. Så när vi kom hem så fick Tiffany sova middag och under tiden så satt jag och Petra på internet och kollade. Så började "R" med maten och då vaknade Tiffany och då fick hon lite ersättning så gick jag, Petra och Tiffany ut en stund och då fick Tiffany åka pulka. Så gick vi till affären en snabbis sen gick vi in och då var maten klar så vi käkade pannkakor och de fick även Tiffany med grönsaker till och åt jätte bra. Så har Tiffany bada ikväll med och nu ligger hon in sängen sen ett tag tillbaka men har inte riktigt vilja somna än. Ska strax duscha sen blir det och kolla på film så ska vi käka lite godis och chips till. Sen blir det och sova för natten så man orkar med morgondagen med. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon. Ha de bra och sov gott sen! =)

 
När Tiffany åker pulka under eftermiddagen. <3

Av julimamma - 18 februari 2012 08:00

Idag så vaknade Tiffany faktiskt kl 07:20 vilket inte jag trodde. Men försökte få henne och dricka sin välling och sen somna om men de ville hon inte. Hon vill inte ens dricka sin välling så hon fick leka istället så vid kl 10:30 då fick jag i henne frukost men de är ungefär den tiden hon brukar äta frukost i vanliga fall. Ska fortsätta leka med Tiffany nu sen ska vi åka iväg till Dollarstore. Skriver mer senare! Ha de bra! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards