Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av julimamma - 11 februari 2012 23:45

  Detta är Tiffanys bilbarnstol som hon har haft sen hon var nyfödd till idag. Nu har hon växt ur den helt för hennes huvud är lite längre upp än ryggstödet är längst upp, så hennes huvud räcker över. Så nu efter nästan 19månader så har hon växt ur sin stol nu, så nu blir det den andra stolen hon får börja använda istället.
 
Det är Tiffanys nya bilbarnstol som vi köpte i Oktober förra året. Tiffany var 14,5månad gammal när hon satt i den första gången och testade. Så det är gamla bilder på henne när hon sitter i den stolen om det är någon som undrar. Denna bilbarnstol kan hon ha även framåtvänd senare när det är dags, men hon kommer få sitta bakåtvänd ett tag till iallafall så länge de går och helst över 4år som dom brukar rekomendera.
Kommer inte på så mycket mer och skriva om de nu, ha de bra! =)

Av julimamma - 11 februari 2012 20:29

När Tiffany letar efter farfar i tidningen imorse, vi hade inte visat henne vart heller. Hon hittade farfar i tidningen helt själv, världens duktigaste dotter. (18månader & 24dagar.)

Jag älskar dig Tiffany, du är min ängel för alltid.

Av julimamma - 11 februari 2012 18:30

Kan börja med och skriva att Tiffany vaknade vid kl 01:05 i natt och då fick hon välling och ny blöja. Så vaknade hon igen vid kl 02:30 och då hade hon gjort NR2 i blöjan sen fick hon sova igen, och sen sov hon resten av natten. Imorse vaknade vi vid kl 11, Tiffany var snäll och gav oss lite sovmorgon idag iallafall.

När vi hade ätit frukost vid kl 11:15 så fick Tiffany leka en stund och vi började plocka ordning så vi kunde åka iväg till Eskilstuna. Vi åkte dit för att "R" skulle hämta ut ett spel och jag skulle kolla efter kläder till Tiffany.
När vi väl kom iväg så gick de bra och jag kollade runt lite i olika affärer efter barnkläder, men jag höll nästan på ge upp och så gick jag till H&M och där hittade jag kläder iallafall. Så åkte vi till Ica maxi och handla lite sen åkte vi till Chopchop och åt lite mat sen vidare hem och Tiffany fick sova middag en stund.
Så under tiden Tiffany sover middag så passade jag på och sitta vid datan, när hon vaknar ska vi äta lite glass och ha lördagsmys tillsammans. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver kanske mer senare under kvällen. Ha de så bra till dess! =)
 
Det är kläderna jag köpte till Tiffany idag: 2st bodylinnen, 1 tjockare tröja & 1 tunnare tröja i storlek: 80..

Av julimamma - 11 februari 2012 00:15

Tänkte gå och lägga mig nu för natten är jätte trött, skriver mer imorgon. God natt! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards