Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av julimamma - 12 februari 2012 23:14

Imorse vaknade Tiffany vid kl 11 och så åt vi frukost och gjorde oss klara för att "R" körde oss till Kungsör så jag och Tiffany var hos mina föräldrar under dagen. Men innan vi åkte till Kungsör så var vi tvunga och lämna ut en bil först sen till Kungsör. Tiffany fick leka en stund sen fick hon mat så gick jag, Tiffany, mamma och brorsan på en promenad och Tiffany sov i vagnen en stund.
När vi kom hem igen så ville inte Tiffany sova mer i vagnen så hon fick leka en stund sen fick hon mat och så försökte jag få henne och sova en stund till i soffan tillsammans med mig, men de tog 1timme innan hon somnade men hon sov inte så länge men annars har Tiffany varit ett busfrö idag. När vi kom hem så fick hon välling och gröt sen borsta tänderna och sova för natten. Somnade ganska direkt faktiskt men de kan vara mycket för att hon inte sov så bra idag under middagen.
Så tog jag en dusch under kvällen och annars har jag inte gjort så mycket mest tagit det lugnt. Ska snart sova är ganska trött just nu. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer imorgon. Ha de bra och GOD NATT! =)

Av julimamma - 12 februari 2012 00:30

Nu tänker jag säga GOD NATT, är jätte trött just nu. Skriver mer imorgon! =)

Av julimamma - 12 februari 2012 00:15

Då har Tiffanys 11:e tand börja titta ut lite nu med. Inte så många kvar längre, tur de. För vissa tänder när dom kommer blir Tiffany jätte hård i magen och har problem och göra nr2 och vill bara ha ERSÄTTNING, men vissa gånger så äter hon som en HÄST istället och har inga problem med tänderna. Men det är tur att de kan vara olika så man slipper problem med varje tand när dom kommer.
Det verkar som att denna tand som kommer nu gör att hon har problem med magen men äter som en HÄST vissa gånger, men inte alla måltider bara vissa. Men huvudsaken är att hon får i sig någonting sen om de är spec.ersättning eller mat de spelar ingen roll.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards