Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av julimamma - 5 februari 2012 23:45

Under dagen så har vi varit till Kungsör och hämta hem Pysen, min tamråtta som jag har fått av pappa. Annars under dagen har vi tagit de lugnt och lekt massor med Tiffany. Imorse så upptäckte jag att hon blödde i munnen och det visade sig att en tand har kommit igenom mer nu, men hon har varit jätte glad för de.
När vi kom hem så gjorde jag rent till Pysen och hade honom på axeln så länge och de gick jätte bra och han gosade jätte mycket. Han fick springa lös en stund på golvet ikväll med, men han fick gå in och ur sin bur hur han ville eftersom allting är nytt för honom här nu.
Så har våran dag varit och under kvällen har Tiffany varit rolig. Hon fick en flaska med erästtning strax innan vi skulle äta mat och då drack hon 200ml, sen ca 20minuter senare åt hon en pannkaka med grädd till och lite banan till med. Så fick hon bada en stund och så testade jag göra ordning lite välling på 200ml och de hade gått ca 20minuter efter hon hade ätit pannkaka. Men hon drack upp 200ml på vällingen med sen somnade hon bra ikväll ganska direkt när jag la henne. Hon kan vara duktig på och äta när hon bara vill, men iallafall.
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, tänkte sova nu. Skriver mer imorgon. God natt! =)

Av julimamma - 5 februari 2012 22:15


Det har blivit till ökning i vår familj med: Pysen! <3
Han är en tamråtta som är 6månader gammal, som jag har fått tagit över av pappa. TUSEN TACK!! Pysen är verkligen jätte gosig och en speciell råtta. Tycker verkligen om att bli kliad bakom öronen när han sitter på axeln. Du är varmt välkommen till oss Pysen! =)

 

Av julimamma - 5 februari 2012 02:15

Nu tänkte jag gå och lägga mig och sova för natten för nu har "R" kommit hem med. Så GOD NATT! =)

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards