Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av julimamma - 4 mars 2012 23:43

Under dagen som Tiffany sov middag så tog jag de lugnt och vilade en stund på soffan och så när Tiffany vaknade så fick hon mat och sen fick hon leka en stund och hon leker väldigt mycket i sitt eget rum.
Sen så gick "R" iväg och handla lite så vi kunde äta varma makor ikväll, sen vid kl 19:45 kom min mamma förbi en stund hon skulle lämna en tröja som hon har sticka till Tiffany. Sen skulle Tiffany bada och då var de mamma/mormor som bada Tiffany och så satt vi en stund i köket för att försöka få i Tiffany välling elller gröt. Men hon ville inte ha gröt men hon drack lite välling iallafall som var 70ml. Under tiden hade vi Pysen lös på golvet med och Tiffany var helt galen hon ville gärna klappa honom hela tiden.
Men sen fick hon ny blöja och borsta tänderna och sova för natten sen åkte mamma hem igen. Så gjorde jag rent buren till Pysen och sen tog jag en dusch. Sen har jg kollat på Kontoret och nu sitter jag och skriver lite i bloggen bland annat. Hittade även lite bilder på Tiffany när hon var riktigt liten bebis, gud vad tiden går fort snart är hon REDAN 20månader, om 4månader blir hon 2år. Kommer inte på så mycket mer och skriva om dagen/kvällen. Skriver mer imorgon när jag hinner och har tid för att blogga. Ha de bra!

Tiffany 17timmar gammal.          Tiffany 1dag gammal.       Tiffany 1vecka gammal.
 
Tiffany 1mån. 1vecka gammal.           Tiffany 2mån. gammal.  Tiffany 2,5mån. gammal.

Av julimamma - 4 mars 2012 15:09

Imorse vaknade vi kl 10 och åt frukost och sen fick Tiffany leka en stund och "R" dammsög och jag tog en dusch. Sen gick "R" till jobbet för att fixa lite med några bussar. Jag har gett Tiffany mellis och just nu sover hon middag och jag kollar på tv just nu. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver mer senare under dagen/kvällen. Ha de bra!

Av julimamma - 4 mars 2012 00:47

Sitter just nu i sängen och tänkte lägga mig för natten strax. Är jätte trött verkligen, Tiffany somnade vid kl 18:30 och jag väckte henne vid kl 23 och gav henne lite välling och ny blöja sen somnade hon om igen DIREKT. Hon var verkligen trött idag men hon sov aldrig middag för hon ville absolut inte göra det. Just nu ligger Tuttis brevid mig i sängen och redan sover, tänkte faktiskt göra samma sak nu. GOD NATT!

Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag hinner. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards