Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av julimamma - 26 mars 2012 23:55

Under dagen har Tiffany sovit middag de vart 1,5timme idag jag räknade fel förut. Men huvudsaken var att hon sov middag tycker jag iallafall och hon var en riktig buse idag. Så har vi även tränat idag med nästan 2timmar på förmddagen och ca 1timme senare under eftermiddagen, sen när "R" kom hem så gick vi ut och handla lite och så fick Tiffany sitta i sandlådan en stund med sen fick hon faktiskt välling men hon drack ca 40-50ml men de var knappt att hon ville ha de. Men hon fick en flaska med ersättning innan vi gick ut så hon behövde inte dricka vällingen om hon ville men vi testade eftersom hon har inte druckit välling på 1månad nu.
Hon somnade vid kl 20:30 ikväll iallafall och utan några problem, hon har blivit så duktig att dra upp speldosan igen efter vi har gått ut från rummet. Jag har kollat på Sofias änglar, de var riktigt hemskt satt och fick tårar i ögonen. Barn ska inte behöva vara sjuka och dessutom inte dö för dom är för små, dom har hela livet framför sig. Tänkte kolla på 112-på liv och död nu sen ska jag sova för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra och god natt!

Av julimamma - 26 mars 2012 23:46

Idag när Tiffany vaknade efter att ha SOVIT MIDDAG idag faktiskt första gången på nästan 5dagar. Filmade i smygg först för att se vad hon gjorde och sen upptäckte jag att hon hade ena armen utanför sin body att hon hade försökt och tagit av sig den för hon hade knäppt upp den med på axeln. Hon börjar förstå hur hon ska göra, likadant imorse hade hon dragit ner dragkedjan på pyjamasen och dragit ur armarna. Vårt riktigt busfrö, jag älskar dig gumman.


 

Av julimamma - 26 mars 2012 15:07

Idag är de måndag och imorse vaknade Tiffany vid kl 08:45 men vi gick upp kl 10 ungefär och käkade frukost sen fick Tiffany leka en stund och så har vi tränat på förmiddgen med. Sen vid kl 13 satt vi och kollade på tv en stund tillsammans på barnprogram och vid kl 13:15 fick hon sin näringsdryck sen testade jag och lägga henne för att sova middag vid kl 13:30 och hon somnade faktiskt på 5minuter.
Första dagen på nästan 5dagar som Tiffany sover middag och hon verkar hålla på vakna nu så, om hon gör de så har hon sovit ca 1timme 45minuter så nästan 2timmar. Annars så sitter jag och tar de lugnt för jag har ont i huvudet men de blir nog bättre om en stund har tagit en alvedon. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer ikväll. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards