Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av julimamma - 24 mars 2012 23:18

Imorse fick Tiffany för sig och vakna redan kl 07:05 och hon fick en flaska med ersättning sen kolla på Alfons Åberg en stund på tv sen försökte jag få henne och sova en stund till men de ville hon inte så de var bara och ge upp och låta henne få leka som hon ville göra. Sen vid kl 11 kom mamma och brorsan över och vi var inne en stund sen gick vi ut och mata änderna och sen gick vi till Bivur och köpte fika sen satt vi ute och fika och hade trevligt.
Sen gick vi hem igen och jag plockade med mig saker så jag och Tiffany kunde sova i Kungsör under natten sen vidare och hämta pappa på jobbet sen åkte vi till Konsum för vi skulle handla men vi bestämde oss för att handla i Köping istället på Ica maxi sen vidare till Kungsör. Sen resten av dagen och kvällen så har jag försökt få Tiffany och sova middag men de ville hon inte göra så nu är de 3dagar hon inte har sovit middag men hon har varit jätte trött men hon har vägra.
Så strax innan Tiffany skulle sova så fick hon bada en stund men hon ville bada mer för hon tyckte de var så roligt, när hon väl somnade så somnade hon ganska direkt. Så tog vi de lugnt och åt glass med jordgubbar och har tagit de lugnt under kvällen. Ska strax duscha sen spela Yatsy med brorsan sen ska jag sova för natten är redan nu övertrött men de är inte varje kväll man är hos sina föräldrar och bror för att umgås. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll.

Tyvärr så har jag glömt kameran hemma med så idag blev de inga bilder.. Ha de bra och god natt!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards