Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av julimamma - 21 mars 2012 22:29

De är redan kväll tiden går verkligen fort speciellt på onsdagar.
Annars under dagen har jag hängt tvätt och plockat in ren tvätt och tränat med Tiffany. Så har vi även lekt en del med och så har vi tagit de lugnt under kvällen. Tiffany fick sin gröt och åt nästan upp allting men de kan vara för att hon inte åt så lång tid innan de, men hon somnade utan några problem ikväll med. Jag har fortfarande feber på 38grader vilket inte är de roligaste men jag tänker inte bädda ner mig på soffan och tycka synd om mig själv. Jag har faktiskt Tiffany och ta hand om och hon får mig och må bättre och har något annat och tänka på istället för att känna efter att jag är förkyld och har feber.
Tänkte göra rent till Pysen med innan jag ska duscha och lägga mig för natten, har inte så mycket mer och skriva mer ikväll. Ha de bra och God natt!

Av julimamma - 21 mars 2012 16:40

Imorse ringde väcker klockan vid kl 10, Tiffany var vacken strax innan och vi gick upp och åt frukost och gjorde oss klara för att åka iväg till bassängträningen idag. På bassängträningen gick de jätte bra och  Tiffany vart inte ledsen denna gång heller, men hon ville gärna ha leksaker men de fick hon sista stunden på badet för då hade hon varit så duktig och har tränat i 35minuter utan att vara ledsen eller gnälla.

Annars när vi kom hem så har jag satt igång en maskin med tvätt, diskat och kollat på Unga mödrar och nu ska jag strax hänga tvätten och sen blir de och vänta på att Tiffany vaknar sen blir de och äta mat när "R" kommer hem från jobbet. En stund efter maten blir de och träna med Tiffany annars blir de och ta de lugnt under kvällen. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Skriver mer senare under kvällen, ha de bra!
 
Har även köpte kläder till Tiffany:
- Regnjacka +byxor str: 80. (grönakläderna)
- Vår/höstjacka  str: 80. (blommiga)
- Kortsnickarbyxor str: 86.
- Tjocktröja med luva str: 86.
- Leggings 2par str: 86.
- Sommartunika str: 86.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards