Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av julimamma - 25 mars 2012 23:35

Imorse vaknade Tiffany vid kl 07:15 och då satt hon upp i sängen men jag sa till henne och lägga sig ner och försöka sova en stund till och de gjorde hon faktiskt och vaknade nästa gång vaknade hon vid kl 11:20 och då var de dags och gå upp och äta frukost och sen fick hon leka en stund. Så vid kl 13 kom min mormor och plastmorfar till mina föräldrar, vi åt smörgåstårta och sen fikade vi och så satt vi alla och skrattade en del åt Tiffany.
Så försökte även pappa och få Tiffany och sova middag en stund för Tiffany var verkligen jätte trött men de ville hon inte göra. Så idag är de 4dagar som hon inte har sovit middag så vi får se hur de blir imorgon om hon kommer sova eller inte. Men annars så har hon varit snäll och väldigt busig och glad.
Så har vi varit ute på promenad under eftermiddagen med och plockade lite pinnar med knoppar, kottar, ormbunkar m.m som vi kunde göra lite "vårtema teckning" med TIffany" som vi ska spara tills hon blir äldre. Annars under dagen har de blivit mycket bus och skratt med Tiffany. Så har jag även spela Yatzy med brorsan och mamma, men de var jag som vann och likadant igår kväll när jag spelade mot brorsan innan vi gick och la oss. Jag har vunnit alla gångerna när vi spelade, snacka om att man kan ha tur ibland.
När vi kom hem så gav jag Tiffany ersättning och gjorde henne klar för sängen och hon somnade direkt och så har jag plockat upp de vi hade med oss till mina föräldrar med så ska jag strax duscha sen fixa lite saker på internet innan jag somnar för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra och sov gott!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards