Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av julimamma - 19 mars 2012 23:58

Under kvällen har jag kollat på Sofias änglar och nu kollar på 112-på liv och död ska snart sova är jätte trött. Min feber har gått upp igen till 38.5grader från 37.9grader så nu har jag tagit 2st alvedon och nezeril så kasnke jag kan andas genom näsan i natt. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer imorgon. God natt!

Av julimamma - 19 mars 2012 22:12

Under dagen har vi varit ute i stormen och handla sen kom vi hem och Tiffany sova middag och jag kollade på Unga mödrar och efter de vilade jag på soffan en stund. När "R" kom hem så vaknade jag inte ens, och han väckte mig inte heller men efter ett tag så vaknade jag och sen gick vi ner till affären och köpte lätt mat för jag har ingen matlust alls och "R" var trött efter jobbet. Så vi käkade lite lätt och så åt vi i vardagsrummet och TIffany fick sin gröt och smakade även av min mat med. Sen fick hon leka en stund och vid kl 20:30 fick hon sova för natten och somnade utan några problem.
Annars nu under kvällen har jag kollat på Familjen annorlunda och duscha, just nu kollar jag på Sofias änglar på kanal5play. Min feber är på 38grader men jag har inte direkt "tid" och vara sjuk just nu så de känns lite jobbigt och ha ont i kroppen, frysa och vara varm samtidigt. Imorgon blir de och åka till Polisen med för jag måste fixa ett nytt Leg för mitt andra går ut i april redan. Annars så händer de lite andra saker imorgon med, men de skriver jag mer om imorgon. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon. Ha de bra!

Av julimamma - 19 mars 2012 16:51

Under dagen har vi varit ute på promenad och vi gick till Willys på vägen dit så blåste de MASSOR och på vägen hem så hagnlade de ute och blåste de var inte alls skönt ute idag. TIffany sover middag och jag har nyss kollat på Unga mödrar tänkte vila på soffan strax tills TIffany vaknar. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, är helt slut i huvudet. Skriver mer senare under kvällen, ha de bra!
  Det köpte jag till Tiffany idag, storlek 86.

Av julimamma - 19 mars 2012 12:18

Imorse vaknade jag vaknade första gången vid kl 07:30 för att de var storm utomhus men somnade om igen och vaknade igen vid kl 10:30 och sen har Tiffany lekt hela förmiddagen. Igår kväll var jag snorig och nu har jag ont i halsen med och feber den är på 38,2grader, men de är inte alls kul och vara sjuk.
Annars under dagen får vi se vad som händer, har tagit 2st alvedon så får man hoppas att den går ner. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare. Ha de bra!

Av julimamma - 19 mars 2012 00:16

Har nyligen duscha och tagit en maka med och gjort rent lite snabbt i badrummet de behövdes. Sitter just nu i sängen och kollar runt lite strax innan jag ska sova för natten. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu. Så jag säger redan nu GOD NATT!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards