Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av julimamma - 1 augusti 2012 23:09

Under dagen har Tiffany sovit middag och då diskade jag och plockade ordning lite. Sen tog jag de lugnt en stund och kollade på tv. När "R" kom hem så började han med maten och jag mata Tiffay och sen ville hon smaka av våran mat med och hon åt verkligen massa spagetti men de var så roligt och se att hon åt så mycket. 
Sen gick vi faktiskt till affären på stan och handla lite som behövdes sen när vi kom hem så fick Tiffany välling och sen har jag tagit de lugnt och ska strax duscha sen lägga mig skapligt.

Längtar till imorgon verkligen, de kommer bli en kanon bra dag kan jag redan nu säga!  Ska träffa mormor, morfar och plastmorfar igen redan ska blir riktigt roligt faktiskt. Sen ska vi även göra en annan sak under eftermiddagen med. 
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha det bra och god natt säger jag redan nu. 
 

Av julimamma - 1 augusti 2012 16:39

Vill först börja med att de är 1augusti idag och de är ingen vanlig dag för det är min mammas födelsedag.
Grattis mamma/mormor önskar din dotter & barnbarn! <3

Som sagt så är de redan augusti och det är onsdag redan.
Imorse vaknade Tiffany vid kl 09:30 men gick upp vid kl 10 och gjorde ordning välling till henne och sen åt jag frukost och sen började jag träna med henne en stund. Efter att hon har träna i 1timme så fick hon leka en stund inne på sitt rum och jag började leta fram kläder till Tiffany som hon ska ha på dagis i höst. 
För jag ska sätta dit klisterlappar med hennes namn och mobilnummer fall kläderna skulle komma bort. Sen ska jag märka hennes stövlar och regnkläder med.
Sen vid kl 13:15 var de dags för mellis och sen fick Tiffany leka en stund sen vid kl 14:15 så gick vi ut en stund sen när vi kom hem så fick Tiffany sova en stund och gör de fortfarande.
Jag har diska och sen har jag fått ett samtal från BVC under dagen med och nu har vi fått en ny tid fast inte till våran vanliga sköterska men de gör inte så mycket bara vi får komma och väga Tiffany snart, är verkligen nyfiken på hur mycket hon har gått upp i vikt nu för de är iallafall 6veckor sen sist.
Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare ikväll när jag har tid. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards