Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av julimamma - 28 augusti 2012 22:27

Fick skit ont i magen efter jag käkade så jag har inte kommit in i duschen men jag tänkte blanda ordning en samarin och sen ta en varm dusch sen försöka sova för jag har så ont i magen. Det är helt galet att man kan få så ont i magen när man har käkat, det är värre än mensvärk inte alls roligt. 
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer imorgon iallafall under dagen/kvällen. God natt!

Av julimamma - 28 augusti 2012 20:45

Morgonen började vid kl 07:30 och det var bara och gå upp för att göra sig klar och äta frukost men jag drack bara te till frukosten idag och Tiffany ville inte alls äta sin gröt så hon fick sin välling sen gick vi till dagis.
På dagis idag gick det bra och Tiffany lekte för fullt och busade med fröken med och så tränade hon med fröken med på en hopphäst. Under tiden när hon var så inne i leken så gick jag ifrån en stund och satte mig i ett annat rum i ca 30-40minuter och hon hade inte ens märkt att jag hade gått iväg. 
Innan vi gick från dagis idag så fick Tiffany sin mellis sen gick vi till lekparken en stund och sen kom vi hem och Tiffany fick leka en stund så la jag henne i sängen för att hon skulle sova middag och hon somnade runt kl 12. Under tiden hon sov middag så tog jag en kopp te, lagade mina byxor som var trasiga och sen kollade jag på tv en stund sen vaknade Tiffany vid kl 13:30 och då fick hon käk sen busade vi för fullt och tränade med.
Men efter hon vaknade så var hon inte riktigt sig själv för hon vart ledsen för ingenting och sen tog hon sig mycket i munnen och dreglade massor, har nog aldrig sätt henne dregla så mycket faktiskt så de är hennes tand som håller på och kommer upp mer nu. Kindtänderna tar lite längre tid för att komma fram helt men vad gör man inte för henne, hon fick lite alvedon på tandköttet sen var de bättre en stund. Sen senare vart hon ledsen igen så det var bara och trösta henne men hon ville helst inte sitta i knä hon skulle klappa katten istället.
Hon fick välling vid kl 19 sen borsta tänderna och läggas för natten vid kl 19:30 och hon somnade vid kl 19:45 för hon var ganska trött ikväll efter att ha varit ledsen så mycket bland annat.

Annars under kvällen har jag plockat ordning på alla saker som låg på golvet och sen plockat ordning med kläder för imorgon och sen ätit lite mat. Ska snart ta en dusch och sen snart sova med för natten med tror jag.
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Skriver mer imorgon under dagen när jag har tid under dagen/kvällen. Ha det bra och God natt!
 

Av julimamma - 28 augusti 2012 10:04

Morgonen började kl 07:30 sen blev de och käka frukost och sen göra oss klara för att gå till dagis. Det har gått bra idag med och jag har till och med kunna gå ifrån med så de går fram åt jätte bra och.hon leker med de andra barnen med. Skriver mer senare. Ha det bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards