Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av julimamma - 26 augusti 2012 23:05

Kan börja med och skriva att jag hade en dag igår som jag tog ledigt från bloggen dels för att vi var borta hos en kompis och kom hem idag under dagen..

Igår vaknade vi vid kl 09:30 och sen åt vi frukost och jag tog en dusch och sen åkte vi till stan för att kolla runt lite för det var barnens dag, men det var väldigt mycket folk och det fanns inte så mycket och kolla på faktiskt. Så vi åkte ner till H&M och fixade med Tiffanys vantar så nu kan hon använda dom iallafall. 
Efter det gick vi in på Ica maxi och handla sen var det dags för käk för Tiffany så vi passasde på och ta en fika sen åkte vi mot "T" och där hade vi det jätte trevligt och Tiffany var jätte busig och vild verkligen.
Men huvudsaken var att hon mådde bra och busade med oss också sen när hon somnade så spelade jag och "T" sänkaskepp och vi körde bäst av 5. Jag vann! Sen körde jag mot "R" men då vann han bara hela tiden, det var inge roligt. Så kollade vi även på filmer under kvällen med och Tiffany fick kolla på Bilarna och den tyckte hon var bra.  

Under morgonen vaknade jag vid kl 05 och hade ont i magen, men gick på toa och sen somnade jag om och vaknade vid 07 igen och kände att jag behövde spy för jag hade så ont i magen. Sen somnade jag om igen och sov till kl var 08:40 för då kom "T" och Tiffany upp för då hade Tiffany vakna redan. Så vi alla åt frukost och sen tog vi de lugnt under förmiddagen och Tiffany fick mellis innan vi åkte vid kl 13. Sen somnade både hon och jag i bilen efter en stund, men sen vaknade hon och var jätte ledsen antagligen hade hon ont i nacken för hon hade suttit konstigt. Så var det dags för att byta blöja med så vi stannade vid Tuna park en stund och då tog vi en liten bensträckare med och Tiffnay fick käk innan vi åkte hem igen. 
Men innan vi åkte hem så gick vi in på BR och kollade för "R" skulle köpa en leksak till henne, hon valde sin favorithund (Learning Puppy från Fisher Price.) Hon hade en sån förut men den försvann så nu fick hon en ny och hon satt verkligen och krama och pussade den för fullt. Hon ville absolut inte sova utan den ikväll, hon skulle krama den då med så söt hon är.

När vi kom hem så försökte vi få henne och sova lite till eftersom hon fortfarande var trött men de ville hon inte alls, hon skulle leka med sin hund. Sen fick hon sova en stund och så fick hon lite gröt och välling sen borsta tänderna och sen sova för natten vid kl 21:30 ca. Jag har diska under kvällen och duscha så nu sitter jag och tar de lugnt vid datan. Skriver mer imorgon under dagen/kvällen när jag har tid. Ha de bra och GOD NATT!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards