Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av julimamma - 5 augusti 2012 23:38

Detta är den sämsta dagen på riktigt LÄNGE! Men varför den är de tänker jag inte tala om.. Behöver nog inte göra de heller för de finns ingen som finns där när man verkligen behöver någon och prata med.. Varför finns ingen där när man verkligen behöver prata med någon, kan inte förstå det.. 
Tänker fakiskt strax lägga mig och sova för natten orkar inte med denna dagen mer är bara så besviken, ledsen, förvirrad, förbannad och iriterad.. GOD NATT!!

Av julimamma - 5 augusti 2012 00:17

Morgonen började vid kl 10:30 och vi tog de lugnt en stund och så fick Tiffany träna och hon är jätte duktig men samtidigt som hon inte lyckas så blir hon förbannad när hon inte kommer upp när hon försöker ställa sig upp emellan åt. 
Sen tog jag en dusch och fixade ordning käk och mig själv för att vi skulle åka till Dollarstore under dagen när "R" kom hem från jobbet som han var tvungen och åka till några gånger idag. 
När vi var inne på Dollarstore så köpte vi hem lite saker som behövs som bland annat "toalettfräs", shampoo, balsam och badskum till Tiffany bland annat och lite annat smått. Men innan vi åkte hem så åt vi inne på Subway sen åkte vi till "R" igen och lämnade ut en bil sen åkte vi hem och då fick Tiffany sova middag en stund.
Jag plockade ordning hemma, satte igång en maskin med tvätt, hängde tvätt, plockat in tvätt, rensat i Tiffanys garderob, fixat ordning med alla Tiffanys papper i en pärm och sen gett Tiffany välling ikväll med.
Efter jag har lagt henne har jag fixat med att sy fast knappar på några bodysar som är förstora vid halsen dom åker ner över axlarna, så nu kan hon använda dom bodysarna med. 
Så strax ska jag lägga mig i sängen och sova för jag är jätte trött, men ska göra lite små saker innan jag somnar för natten. Hade tänkt och lägga in lite bilder ikväll på bloggen från i torsdags, fredags och idag. Men de tar jag imorgon istället. 
Skriver mer imorgon när jag har mer tid under dagen/kvällen. Ha de bra och GOD NATT!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards