Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av julimamma - 24 augusti 2012 23:45

Under dagen så sov Tiffany middag och jag tog de lugnt en stund och så vilade jag en stund på soffan med för jag hade ont i huvudet. Annars under kvällen har jag gjort ordning gröten och "R" matade Tiffany och förut har inte det gått så bra men ikväll gick det relativt bra iallafall hon åt upp allting utom 1sked vilket är jätte bra.
Annars under kvällen har jag:
- Satt igång en maskin tvätt.

- Hängt tvätt.
- Vikt tvätt och plockat in.
- Märkt upp mössor, vantar m.m till dagis.
- Fixat ordning med mat, välling, gröt till Tiffany.

- Plockat ordning lite.
- Busat med Tiffany i soffan med. 

Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, ska sova strax för jag är jätte trött fast jag vilade en stund förut. Ha de bra så hörs vi imorgon. Skriver under dagen/kvällen när jag har tid. God natt!

Av julimamma - 24 augusti 2012 17:17

Morgonen började vid kl 09:45 och Tiffany fick gröt och välling till och jag åt också frukost sen tog jag en dusch. Efter det lekte vi en stund i Tiffanys rum och så gjorde jag ordning mat till Tiffany så vi kunde gå ut med, så ringde "R" och sa att han skulle hämta oss för vi skulle med idag och käka lunch vid Ica maxi på bufe och Tiffany fick en egen skål och plocka med och det tyckte hon var gott.
Sen när vi var klara där så gick vi in på Ica maxi och H&M och handla sen vidare till lekparken en stund och Tiffany fick sitta i sandlådan och gunga en stund för det var de hon ville göra. När vi kom hem igen vid kl 16 så fick Tiffany käk och sen sova middag och hon sover fortfarande för hon var jätte trött när vi kom hem men hon åt bra iallafall. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare ikväll. 
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards