Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av julimamma - 3 augusti 2012 23:45

Imorse vaknade jag vid kl 10:30 när "R" gick till jobbet och så hörde jag Tiffany så jag trodde hon var vaken men de var hon inte, hon pratade i sömnen. Så jag satt och kollade på tv för jag trodde hon skulle vakna snart, men låg halvsov emellan åt men hon sov som en stock fortfarande vid kl 12 - 12:30 sen vid kl 13 började hon pipa lite men hon vaknade inte fören kl 13:30 idag. Hon tog en regid sovmorgon idag tydligen, men då fick hon inte sova middag under dagen.
Efter hon hade fått i sig vällingen och busat en stund så gick vi till lekparken en stund sen vidare till affären och vi handla på Ica maxi idag och sen efter att vi hade handla så gick vi till lekparken igen och då ville Tiffany leka i sandlådan så hon hade sand över hela sig även i håret.
När vi kom hem så fick Tiffany bada en stund och sen var de dags att gå ut en stund igen och då träffade vi på Karin en stund sen köpte vi även en vinteroverroll till Tiffany med i storlek 80. Sen gick vi till Karin och där fick Tiffany käk sen gick vi ut och då fick hon leka i lekparken för 3:e gången idag. Så väntade vi på Jessica och hennes son som Tiffany hade pusskalas med, det var tydligen hennes pojkvän.
Frågade om dom var ihop och både Tiffany och William sa *JAA*. Gulliga tillsammans! Sen gick jag och Tiffany hem och när vi kom hem så fick Tiffany välling sen borsta tänderna och sova för natten vid kl 22-tiden och hon somnade direkt. Jag håller själv på och somnar vid datan just nu för jag är verkligen jätte trött för vi har varit ute så gott som hela dagen och gått massor, men de har varit ganska skönt ute faktiskt ändå.

Tänkte lägga in lite bilder från de som har handlas till Tiffany den sista tiden och det är:
Nya skor, vagn, vinteroveroll, tröjor, linne, kortbyxor, långbyxor, klänning och strumpbyxor.
 
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll faktiskt är helt slut efter dagens promenad. Ska faktiskt sova nu för jag sitter och halvsover redan vid datan. Skriver mer imorgon när jag har tid under dagen/kvällen. God natt!

Av julimamma - 3 augusti 2012 00:17

Tänkte krypa ner i sängen strax och ta en dusch imorgonbitti istället så ska Tiffany faktiskt få bada med på morgonen det är iallafall fredag. Skriver mer imorgon när jag har tid. Ha de bra!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards