Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av julimamma - 3 mars 2013 21:56

Under fredag så var Tiffany på dagis som vanligt och det hade gått bra och hon hade fått gjort ett halsband en stund innan jag kom och hämtade henne och så klättrade hon upp och ner som en galning från soffan. Efter de så åkte vi med mamma och brorsan till affären och handla sen åkte vi hem till hem till mina föräldrar.
Under natten har vi varit hos mina föräldrar hela helgen och innan vi åkte till Kungsör så köpte jag en paraply vagn till Tiffany och den hade vi med oss i helgen och den ville Tiffany åka i hela tiden hon stor trivdes i den verkligen. Så under fredagen blev det mest och ta de lugnt och Tiffany busade massor och körde runt som en galning på sin gåbil som hon har där. 
Under lördag så vaknade Tiffany till vid kl 06:50 men lyckades få henne och somna om så hon vaknade igen vid kl 10. Så fick hon frukost och jag plockade ur diskmaskinen sen ville Tiffany ha mellis redan 1timme efter frukosten sen gick vi ut på promenad med mamma, brorsan och hunden och var ute i 1timme och de var riktigt skönt väder ute då verkligen och solen sken.
Annars under dagen så sov Tiffany middag efter vi hade varit ute på promenad och ätit lite sen senare under eftermiddagen så gick vi på promenad igen ca 1timme och de var ganska skönt ute sen när vi kom hem så käkade vi middag en stund senare så fick Tiffany bada och hon tyckte de var jätte roligt bada ca 1timme. Sen senare under kvällen spelade jag, brorsan och mamma yatzy. 

Under dagen så vaknade Tiffany vid kl 07:50 men hon somnade om igen vid kl 09 och sov till kl 11:15 men jag gick upp något tidigare. Så åt vi frukost sen var de full fart på Tiffany under dagen tills "R" kom och hämtade oss vid kl 14:45 så åkte vi tills hans mamma och gratta "R"s syster som fyller i veckan. Annars under kvällen har jag kollat på Johan Falk och tagit de lugnt för jag har ont i ryggen. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, men tänkte lägga upp lite bilder på Tiffany..
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards