Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av julimamma - 4 mars 2013 20:34

Morgonen började strax innan kl 09 och lämnade Tiffany på dagis och  sen åkte jag och "R" rådgivningen som vi har gått ett par månader nu faktiskt ca 5-6månader och det har varit jätte bra och få gå dit av många anledningar. När jag kom hem igen så åt jag frukost och sen plockade jag in disk och diskade upp de som behövdes diska och sen förberdde jag lite inför middagen ikväll. 
Så kollade jag på tv en stund innan de var dags och hämta Tiffany på dagis och de hade gått bra på dagis idag. När vi kom hem igen fick Tiffany lite mellis sen ville hon sova middag för hon var jätte trött och hon somnade direkt. Så jag passade på och vila en stund för jag hade ont i huvudet, så kom "R" hem och hade börjad med maten.
När maten var klar så väckte han mig och vi åt mat tillsammans och även Tiffany åt mat sen gick vi ut på en promenad och var ute i ca 1,5timme och Tiffany fick också gå en bit med och det tyckte hon var jätte roligt sen fick hon leka en stund sen fick hon välling och sova för natten vid kl 20 och somnade snällt.
Annars under kvällen har jag kollat på Familjen annorlunda och nu kollar jag på Dicte sen blir det duscha och sova skapligt så man kommer upp imorgon. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll..

Av julimamma - 4 mars 2013 11:43

   Sammanfattning: Veckorna går fort nu är redan i vecka 25, "bara" 15veckor kvar av graviditeten. För en gång skull så mår jag faktiskt ganska bra efter alla veckors kämpande emot sjukdomar och annat skit. Visst mår jag illa fortfarande och spyr någon gång men inte som i början och sen har jag foglossningar men man kommer på sina små knep hur man ska lära sig "leva" med dom och hur man ska göra de lättare för sig själv. Vägde mig i helgen med och har gått upp 1,3kg och det känns helt okej faktiskt att de inte är så mycket mer. Snart är det dags för att gå till MVC(barnmorskan) då ska jag ta prover, vägning, hjärtljud och SF-mått på magen med och det blir första gången. 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards