Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av julimamma - 14 mars 2013 22:54

Dagen började vid kl 07:30 men ville inte riktigt gå upp imorse för det var så skönt i sängen men efter en stund så kom jag upp och gjorde oss klara för att åka till Västerås för vi skulle till sjukhuset och hämta Tiffanys nya skor.  När vi kom fram så gick de fort och kom in ganska direkt och sen kollade dom att skorna satt bra och så åkte vi med till "R"s jobb och var där en stund och då träffade Tiffany sin farfar sen vidare till dagis och lämna Tiffany. När jag kom hem så åt jag lite mellis och sen tog jag de lugnt för jag hade skapligt ont i ryggen efter promenaden så kollade jag lite smått på tv en stund med. 
Så under eftermiddagen så hämtade jag Tiffany på dagis men hon ville inte alls med hem vart kvar mer 1timme dels för att jag fick fylla i föräldrarenkät och sen pratade jag lite med personalen och sen ville Tiffany leka lite till innan vi skulle gå hem så det fick hon göra och sen när vi väl kom hem så fick hon en ny blöja sen sova middag och sov ca 1,5timme inte riktigt men nästan. Kan erkänna att jag somnade också efter en stund på soffan och sov riktigt skönt, sov inte så jätte bra i natt. 

Så åt vi middag tillsammans och Tiffany är jätte duktig på att äta själv och dricka sin extra tillskottnäring som vanlig mjölk och sen fick hon leka en stund sen målade jag hennes naglar för hon ville det och det blev jätte fint tyckte hon och så borstade jag hennes tänder och la henne för natten och hon somnade jätte snällt. Så under kvällen har jag kollat på Lyxfällan och Sofias änglar ska snart duscha och sen sova för natten..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards