Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av julimamma - 7 mars 2013 21:01

Dagen började vid kl 07:15 för Tiffany för då vaknade hon men lyckades få henne och somna om en stund till och då vaknade hon vid kl 08:45 istället och då gick vi upp så fick hon välling sen gick jag och lämnade henne på dagis och dom var på väg ut. Så Tiffany fick bara en väst på sig sen gick dom till lekparken där hade Tiffany haft jätte roligt. Så hade hon ätit jätte bra med mat idag med och som vanligt blev de massa fisk och grönsaker någon bit potatis och gärna med händerna sen åt hon en maka med. 
När jag skulle hämta henne så ville hon inte alls följa med hem hon hade krypit in ett tält och dragit ner dragkedjan för att jag inte skulle kom in dit för att ta henne. Men efter en stund så ville hon med hem och när vi kom hem så fick hon lite mellis sen sova middag för hon var jätte trött. Sov middag 1,5timme medan jag plockade ordning lite och sen kollade jag på tv och sen kom "R" hem och vi gjorde oss klara för att åka och handla då lämnade jag in min mobil med så får vi se vad som händer med den. 

Så kom vi hem och Tiffany fick välling för det tog ett tag innan vi kom hem igen och hon drack upp sin välling och borstade sina tänder sen tvätta munnen och händerna så fick hon sova för natten vid kl 19:15 och somnade direkt för hon var jätte trött igen. Så jag och "R" åt middag själva tillsammans sen kollade vi på Lyxfällan sen när de var slut nu så kollar jag på kanal5play på Sofias änglar sen blir det och sova för natten är jätte trött..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards