Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av julimamma - 6 mars 2013 23:28

Dagen började vid kl 09:30 och sov inte så jätte bra under natten men vet inte varför, men så är det ibland och det är bara och gilla läget och gå upp speicellt när Tiffany är vacken. Vi åt frukost och sen var det dags för träning för Tiffany och det gick bra sen ville hon ge sin katt som hon har börja med och göra varje dag själv och sen lekte hon en stund i sitt rum. Sen i hallen hittade hon badpåsen med badkläderna och dom hade hon slängt på golvet i hallen och det var bara och stoppa ner dom i väskan igen. Sen fixade jag ordning vagnen som vi skulle ha när vi skulle gå till bassängträningen idag.
Försökte få Tiffany och sova middag innan vi skulle på bassängträningen men det gick inte alls så hon tyckte det var mindre roligt idag på badet men hon var duktig ändå. På vägen hem så fick hon ligga ner i vagnen för hon var trött sen gick vi hem och Tiffany somnade efter en stund i vagnen. Så började jag klä av henne lite så hon inte skulle bli så varm i vagnen men då hoppade katten upp men hon vaknade inte så jag lyckades klä av henne kläderna och la henne i sängen och när jag skulle dra igen dörren vaknade hon till men efter någon minut så somnade hon om igen. Så passade jag på och vila en stund och kolla på tv för jag var jätte trött och hade ont i ryggen. 
Har börja få problem med min mobil och nu är de inte den mobilen jag har lämnat in flera gånger utan den andra, kan inte förstå att de ska vara strul med mobilen hela tiden så får se hur de går imorgon annars lämnar jag in den. 
Under kvällen har Tiffany lekt en stund och sen fick hon smoothie för hon ville inte ha välling, sen var det bara och borsta tänderna och sen vid kl 20:30 låg hon i sängen för natten och somnade utan några problem. Ska snart sova för natten själv för jag har ont i ryggen och är jätte trött..
Försöka sova snart om "lillen" vill lugna ner sig i magen och inte vara så vild och röra sig så mycket, annars vid den här tiden brukar den vara lugn och resten av natten, hoppas jag får sova i natt för "lillen". hehe!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards