Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av julimamma - 26 mars 2013 22:15

Morgonen började vid kl 09 och vi åt frukost och idag var Tiffany ledig från dagis för vi skulle ha varit först på sjukhuset och träffat läkaren kl 11, men det blev ändrat igår till kl 13 istället så vi tog de lugnt under förmiddagen och Tiffany blev jätte trött innan vi skulle åka iväg till sjukhuset men de gick bra ändå.
När vi kom fram till sjukhuset så fick vi träffa sköterskan direkt och då blev det vägning och stämmer den vikten så har Tiffany gått upp bra i vikt sen sist. Sen gick vi vidare till Hab. sen träffade vi läkaren och han lyssnade på Tiffanys hjärta och frågade lite saker och han var jätte nöjd och ville även att vi skulle kontakta dietisten för att få skriva en matdagbok men det är redan fixat och dietisten håller på och räknar på den. Det tyckte han var jätte bra och ville inte träffa oss fören till vinter igen, skönt!
Innan vi skulle åka iväg så stod jag och packa ner lite böcker och Tiffany hjälpte till och samtidigt som jag kollar till henne lite snabbt så släpper hon bordet och går 3st steg helt utan att hålla i sig någonstans sen tar hon tag i bordet och sen efter en stund så släpper hon igen och går 2st steg igen. Snacka om att jag vart förvånad och chockad och Tiffany tyckte att det var roligt och göra mig förvånad, hehe!
Så när vi kom hem så fick Tiffany mellis sen kändes hon varm men hennes temp låg på 37,5grader och då fick hon sova en stund efter att hon vaknade efter 2,5timme så hade hon 37,7grader och lite gnällig men sen gick den ner en stund. Så åkte vi iväg till Dollarstore och Ica maxi och handla sen när vi kom hem så fick hon leka en stund och efter en stund så kändes hon varm igen och det visade sig att hon har en temp på 38,3grader så hon fick alvedon och sen sova för natten vid kl 20tiden.
Annars under kvällen har jag kollat på Familjen annorlunda och 112-på liv och död sen blir det och ta det lugnt och sova skapligt ikväll. Ha det bra!

Av julimamma - 26 mars 2013 10:01

 
Sammanfattning: Nu blir det inte så mycket sömn på nätterna för ligger jag på rygg eller på sidan för länge då får jag riktigt ont i ryggen. Kan inte gå några längre streckor längre för då får jag riktigt ont i ryggen men ibland så envisas jag med att gå lite extra men då får jag ont. "Lillen" är vaken när det passar den oavsett om det är natt eller dag, men är ganska lugn emellan åt på dagarna iallafall. Har fortfarande en del halsbränna med och täppt i näsan med. Vikten har börja gå upp igen och ligger på +2,5kg sen inskrivningen hos BM(barnmorskan).

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards