Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av julimamma - 25 mars 2013 20:34

Under tiden Tiffany var på dagis så rensade jag igenom saker och packade lite samtidigt. Sen gick jag igenom det  sista med barnkläder och sorterade det som ska användas nu och tvättas upp. Så hämtade jag Tiffany på dagis och det hade gått jätte bra och så hade hon ätit jätte bra med. Sen när vi kom hem så gav hon katterna mat och sen åkte hon runt på sin cykel och så fick hon mellis sen sova middag och sov ca 1,5timme. 
När jag hade lagt henne så satte jag igång en maskin med tvätt med och så tog jag de lugnt en stund och kollade på tv och vilade på soffa en stund för idag har jag haft ont i huvudet. När hon vaknade så busade hon med "R" en stund sen fick hon kvällsmat och åt upp 2st yougurt och sen lite maka till sen fick hon en flaska med välling sen hostmedicin och alvedon för hon hade lite feber ikväll vet inte om det var pga tanden. 
Hon somnade snällt under kvällen och jag har kollat på Djurakuten, Familjen annorlunda och nu kollar jag på Dicte sen blir det och duscha och hänga tvätten sen sova för natten..

Av julimamma - 25 mars 2013 11:38

Det är ny vecka och redan måndag och helgen gick så snabbt och inte mycket vila precis snarare tvärtom faktiskt mycket och göra. Igår var vi på namngivning för Tiffanys kusin och det var mycket folk där men vi hade trevligt och efter det handla vi hem lite och sen tog vi de lugnt.
Under kvällen så började jag packa ner saker som vi inte använder ändå, så nu är första kartongen packad inför flytten och så har jag börja rensa lite saker med. Ska bli skönt att bli av med lite saker och så är det roligt och gå igenom gamla minnen med samtidigt som man rensar och packar. 

Annars under helgen har Tiffany åkt runt på sin nya cykel och hon tycker verkligen om den jätte mycket och busar runt här hemma med den och det är viktigt att parkera cykeln för natten på rätt ställe med. Just nu är Tiffany på dagis och när jag lämnade henne så var dom i lekparken och det tyckte hon var roligt för hon ville vara ute. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu..

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards