Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av julimamma - 12 mars 2013 22:37

Morgonen började vid kl 09 och vi åt frukost och sen gjorde vi oss klara för att åka till sjukhuset i Västerås för vi skulle till HAB. när vi var framme så kom vi in ganska snabbt till sjuksköterskan. Meningen var att vi skulle väga och ta längden på Tiffany men eftersom vi gjorde det igår så tyckte vi inte att de behövdes idag igen. 
Så vi gick in i ett rum och Tiffany såg ett bord med kritor och pussel som hon skulle hålla på med verkligen, så de fick hon göra och så pratade vi lite och så fick vi andra besök inbokade med och det är bra sen ska vi höras om 1månad igen för hon ville ha raporter om Tiffanys vikt och längd från BVC nästa gång. 


När vi skulle klä på Tiffany så träffa vi på en gammal sköterska som vi hade på Dagvården förut och det var verkligen inte igår vi träffade henne och vi pratade lite smått sen åkte vi till Donken och käkade så vi skulle få i oss käk innan vi skulle på kurs under eftermiddagen. Så när vi kom tillbaka till Köping igen så var det dags för Tiffany och gå på dagis och hon hade haft de jätte bra och busat massor. När hon kom hem så fick hon åka runt på sin gåbil en stund för hon ville inte sova middag så hon fick vara vaken men hon var ivägen för "R" när han gjorde ordning maten och jag vilade en stund på soffan för jag var jätte trött.

Så under kvällen så käkade vi middag och sen var det dags för Tiffany och borsta tänderna och sen fick hon marssage över hela kroppen och det tyckte hon om sen fick hon på sig pyjmas sen sova för natte och hon har börja lyssna på barnmusik varje kväll när hon somnar. Så somnade hon jätte snällt och jag har kollat på Djurakuten och tagit de lugnt under kvällen och Tiffany somnade vid kl 19:30 duktig tjej! Ska snart sova själv är jätte trött.. 

Av julimamma - 12 mars 2013 08:45

 
Sammanfattning: Var hos BM(barnmorskan) i fredags och bebisen mår bra och hjärtljuden var jätte bra. Magen är något mindre än när jag väntade Tiffany. Det var en jag träffade på idag och han trodde inte på mig att jag skulle ha barn om ca 3månader. Han gissade på att jag var gravid i 4månaden MAX, för att jag hade sån liten mage tyckte han. Lite roligt faktiskt så han fick en ganska stor chock när jag sa att det är ca 3månader kvar bara. Annars mår jag ganska bra i graviditeten nu det ända är att jag har ont i ryggen pga foglossningar mår illa ibland och är tröttheten går i perioder. Men jag har lyckas hållt mig frisk nu ganska länge och det är jätte skönt!

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards