Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

30april 2013.

Av julimamma - 30 april 2013 23:24

Morgonen började vid kl 08:30 för då ringde väckarklockan men gick upp kl 08:45 och gjorde ordning frukost till mig och Tiffany men hon ville inte riktigt äta då. Men hon åt upp sin välling när "R" kom upp och satte på Nicke Nyfiken åt henne på sin mobil. Sen blev de och klä på henne och gå till dagis och idag var dom ute i lekparken och lekte när vi kom och det tyckte Tiffany var roligt. Men annars under dagen gick det mindre bra för de blev ingen mat eller flaska för hennes del och ingen träning heller, dåligt!
Så jag provade hennes speciall inneskor om hon fortfarande kunde ha dom men dom var försmå, provade även hennes stövlar och regnkläder men allt var försmått så det var bara och plocka med det hem och tvätta upp de och lägga undan det helt enkelt. När vi kom hem var det bara och göra ordning mat till Tiffany men hon var så trött så hon orkade bara äta halva sin mat men hon drack också av sin smoothie sen ville hon sova. 
Under tiden hon låg och sov så körde jag en maskin med tvätt och kollade genom hennes skor och under tiden hon var på dagis gick jag genom hennes kläder i hennes rum och fick plocka nästan bort hälften av kläderna för de är för smått men det var ett tag sen jag kollade genom lådorna så det är inte så konstigt att jag fick ihop så mycket kläder nu. Trodde dessutom att vi hade ett par större stövlar men det hade vi tydligen inte så de köpte "R" till Tiffany när vi var till affären så nu har hon det med och regnkläder köpte vi förra månaden tror jag det var. 
Annars under kvällen var vi och kollade lite snabbt på majbrasan men det var inte så jätte mycket och kolla på sen åkte vi förbi Max och käkade lite snabbt sen åkte vi hem och Tiffany fick sova för natten ganska direkt för hon ville sova för hon var trött och klockan var ganska mycket, egentligen skulle hon ha sovit senast kl 21 men det är bara valborg 1gång om året så ibland får man faktiskt göra undan tag och hon är ändå ledig imorgon från dagis. Ska själv strax lägga mig i sängen och kolla på Tonårsbossen från i torsdags för jag har inte sätt de ännu sen ska jag verkligen sova för natten. 
Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, skriver mer imorgon under dagen/kvällen. Ha det bra helt enkelt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julimamma - 1 juli 2013 11:26

Det blev inge junibebis för våran del, den har de bra i magen men vi har fått åkt in flera gånger redan till förlossningen och under helgen blev jag inlagd med men ingen bebis än. Vi får tydligen 2st julibarn istället den kanske inte ville komma i sl...

Av julimamma - 30 juni 2013 07:08

Vilken låång natt de har varit men har iaf fått sovit ca 4timmar i natt bättre än inget iallafall och så har jag haft en del värk i magen med. Har nyss ätit lite men samtidigt mår jag illa. Skriver mer sen....

Av julimamma - 30 juni 2013 00:29

Det är lördag och under natten sov jag inte mycket. Under dagen har jag haft en del värkar och varit helt slut eftersom jag inte sov så mycket under natten. Vi var och handla och när vi skulle hem så var Tiffany trött och lite gnällig. Så visade hon ...

Av julimamma - 28 juni 2013 23:45

Under dagen har jag, mamma och Tiffany varit ute på promenad sen tog vi de lugnt en stund och fikade lite och Tiffany "målade" med vanligt vatten på en träsoffa. Hon ville hjälpa sin morfar och måla altanräket men hon fick hålla sig till vanligt vatt...

Av julimamma - 28 juni 2013 13:06

Fick sovmorgon idag verkligen till kl 11:30 för då vaknade Tiffany så gick vi upp och åt frukost och sen kom mamma in och hjälpte mig med och sätta igång en maskin med tvätt sen satte jag igång diskmaskin med. Under natten har jag haft kraftigare vär...

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards