Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 6 december 2011

Av julimamma - 6 december 2011 22:54

Ikväll ville jag äta pannkakor så jag gick och handla de som fattades sen började "R" med maten och jag gav Tiffany havregrynsgröt och ersättning. Så hon var nästan klar när vi skulle äta mat och så ville hon smacka av våra pannkakor med. Så hon käkade 1½dl havregrynsgröt, ersättning och pannkakor. Sen fick hon bada en stund och sen skulle jag lägga henne för natten men hon ville inte, så jag testade och göra ordning välling fall de va problemet. Mycke riktigt hon ville ha välling MED 200ml, undra vart hon får plats med allting egentligen!?! Hihi. Men de är jätte roligt att hon vill äta mat och gröt igen efter att hon hade uppbehåll ett ta par veckor.
Nu senare ikväll har vi skickat efter några julkort, julklappar med så hoppas dom blir lika bra som de visade på bilderna. Sen tog jag en dusch och efter de började jag göra ordning några burkar med mat och yougurt till Tiffany, snart tomt i frysen igen. Ska strax börja med några pannkakor som hon ska äta imorgon tänkte jag, efter vi har bada. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra, god natt! :)
 

Av julimamma - 6 december 2011 16:53

Då är de snart kväll redan. Under dagen har vi tagit en del kort som ska bli julkort bland annat. För en liten stund sen fick Tiffany lite mat och nu sover hon middag så jag ska passa på och ta de lugnt en stund. Sen blir det och äta mat och ge Tiffany gröt senare och så ska jag ställa mig vid spisen och göra lite mer mat till Tiffany för hennes mat i frysen är snart slut även hennes fruktpurererna med. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu. Ha de bra! :)
 

Av julimamma - 6 december 2011 14:24

Idag har vi haft morgonmys och kollat julkalendern och så somnade Tiffany i min famn. Vi hr nyss ätit lite mellis och nu leker Tiffany på golvet, tänkte ta lite julkort på henne om en stund. Hoppas det går bra och ta kort, så man kan skicka iväg några sen. Skriver mer ikväll, ha de bra! ;)
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards