Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 23 december 2011

Av julimamma - 23 december 2011 22:02

De är redan kväll och nu sover Tiffany för natten. Så idag har jag tagit fram julgranen med och har fixat till den. Annars under dagen åkte jag och Tiffany med min pappa och min brorsa och köpte julklappar så nu har jag fixat till "R" också. Sen åkte vi till mina föräldrar ett par timmar sen kom "R" och hämtade oss och så fick Tiffany bada ikväll med och så har vi fixat med dom sista julklapparna med och delat upp dom. Ska strax in och duscha sen ska jag fixa de sista med granen och sen ska jag ta de lugnt och sova skapligt så man orkar med morgondagen med. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu, ha en bra kväll. God natt!!
 

Av julimamma - 23 december 2011 12:00

Idag är de dagen innan julafton och snön är nästan botra helt nu. Jag vill ha snö för att kunna få lite julkänsla, har ingen julkänsla alls just nu men jag hoppas de kommer ikväll när vi ska ta fram granen. Jag och Tiffany åt frukost för en stund sen och så har vi nyss kollat på julkalendern så nu sitter Tiffany på golvet och leker. Hon åker runt på rumpan överallt det är så roligt och se när hon för flyttar sig genom och åka på rumpan och de går ganska snabbt också. Just nu så jobbar "R" så får vi se när han kommer hem idag. Annars under dagen vet jag inte vad som händer mer än att vi ska slå in dom sista julklapparna och klä granen sen senare ikväll ska Tiffany få bada med. Jag har egentligen 1julklapp kvar och köpa och de är till "R" för jag hittar ingenting alls och sen kommer jag inte på något och köpa till honom. Men jag vill iallafall ge honom en julklapp från mig och Tiffany iallafall för han har köpt till mig. Men vi får se hur de blir under dagen om jag och Tiffany kommer iväg någonstans och kanske hittar någon julklapp till "R", vilket jag hoppas på. Skriver mer senare, ha de så bra så tills dess!

* Hoppas ni har hittat bra julklappar till era partner och barn osv. *
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards