Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 24 december 2011

Av julimamma - 24 december 2011 23:35

Julaftonsväderet var: Ingen snö och plusgrader under dagen och regn. Under kvällen runt -1grad och lite frost ute..
Julafton började med att vi åt "tomtegröt" och sen gjorde vi oss klara och så var "R" tvungen och sticka tidigare. Sen åkte vi till "R" mamma och firade jul där, sen åkt jag och Tiffany till mina föräldrar och träffade även min morfar där. Runt kl 18 så åkte vi vidare till 3:e stället och de var till Tiffanys farfar. Det har varit mycket folk och mycket och göra men de har varit riktigt trevligt, Tiffany slocknade ganska direkt när vi kom hem ikväll, fick sin välling sen ville hon sova. Plockade ordning på julklapparna lite snabbt ska fixa de bättre imorgon under dagen istället sen blir de och ta de lugnt resten av dagen imorgon. Har fixat en snabb bild på vad Tiffany fick i julklapp i år men de är inte allt på bilden men de mesta är med på bilden.

Det är: 2st stolar, docksäng, (det har min plastmorfar gjort själv.)
         kläder, badskum,
         sängkläder, sparbössa,
         pengar, köksredskap,
         böcker, filmer,
         duplo(lego), mjuka byggklossar,
         keybord, bowlingsätt osv..
Ni ser nog de på bilden de mesta hon har fått i julklapp i år. Så är de även en bild på Tiffany strax innan vi åkte iväg och firade julafton. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu är jätte trött efter en LÅÅNG DAG. Skriver mer imorgon. God natt!!
 

Av julimamma - 24 december 2011 00:00


 

Detta är årets julkort vi har skickat till våra nära och kära.
Ville bara säga: God jul, ha en bra dag!

  

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards