Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 8 december 2011

Av julimamma - 8 december 2011 22:44

Under dagen så har jag och Tiffany ätit lite mellis sen lekte vi en stund och så var hon trött så fick hon sova middag då passade även jag på och vila en stund. När hon vaknade så satt vi i saccosäckar som vi har fått och hade mysstund tillsammans sen fick hon gröt och ersättning. Så åt vi mat och så tog vi de lugnt en stund och så gick vi en snabbis till affären och då fick Tiffany åka pulka på de lilla snö vi har. Det tyckte hon var roligt och pratade under tiden hon satt så snällt i sin pulka. Har nyss kollat på Värsta pojkväns akademien ska snart ta en dusch sen ska jag ta de lugnt en stund sen sova för natten. Imorgon ska jag och Tiffany ha en myskväll ensama för "R" ska på julbord. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra! :)
 

Av julimamma - 8 december 2011 16:21

Idag har vi varit till sjukhuset i västerås och träffa sjukgymnasten. Men innan så gick jag och Tiffany upp till Dagvården och skulle träffa dietisten för att ta en viktkontroll bara och då träffade jag även på Tiffanys läkare och sjuksköterska som vi har där på Dagvården. Viktkontrollen gick bra men vi ska träffa dietisten och onokolgen en sista gång strax innan jul bara mest för att kolla hur de går med Tiffanys mat. Kan ju säga såhär att när jag pratade med Tiffanys läkare så sa han att han hade pratat med dom i Göteborg igår senast och dom hade talat om för honom att de är fullt nere i Göteborg just nu tills den 15januari 2012. Så vi kommer få vara hemma i lugn och ro under julen och nyår vilket är väldigt skönt att få veta för då kan man slappna av lite mer, då slipper man ha dom tankarna i bakhuvudet hela tiden om att de ska komma hem ett brev från Göteborg strax innan jul om att vi måste åka ner direkt. Just nu ligger Tiffany och sover middag och har gjort de ca 1timme nästan. Kommer inte på så mycket mer och skriva just nu, skriver mer senare ikväll ev. Ha de bra!
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards