Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 27 december 2011

Av julimamma - 27 december 2011 23:49

Under kvällen har jag gett Tiffany erästtning sen lagt henne men de gick inge bra och lägga henne så "R" tog henne ikväll istället och då somnade hon. Jag har tagit de lugnt hela dagen och kvällen nu, men just nu så börjar jag få ont i huvudet och de är inte alls skönt. Så har jag gjort om lite på min blogg ikväll med, inte mycket men lite iallafall. Kommer inte på så mycket och skriva mer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



http://www.youtube.com/watch?v=id4bYzK-mZQ - Brukar jag spela för Tiffany, den är fin! =)



Jag är verkligen jätte tacksam att jag har en sån stark, envis och underbar dotter som Tiffany.
Hon har verkligen kämpat genom mycket i livet och de gör hon för varje dag och lyckas.
Bara för några månader sen kunde hon varken sitta, "åka" runt på rumpan, stå emot möbler, gå när man håller i händerna, äta mat med händerna, vinka, klappa händerna osv. Hon har verkligen lärt sig så mycket på så KORT tid, hon vissar att hon verkligen kämpar mycket.
Många brukar säga att deras barn är speciella men de kan jag säga att de är verkligen Tiffany, i mina ögon för hon har verkligen visat att hon är speciell på alla sina sätt som hon kämpar. Det går inte och skriva med ord hur mycket jag verkligen älskar min dotter, hon är den som betyder allt för mig. Jag skulle kunna göra vad som helst för att skydda dig Tiffany, du är mitt hjärta gumman. Älskar dig, de går inte och beskriva med ord hur viktig du är för mig. Kommer alltid finnas för dig!


 


Av julimamma - 27 december 2011 21:32

Imorse så tog "R" hand om Tiffany och så väckte dom mig vid kl 12 för då tyckte "R" att de var dags och gå upp. Så åt jag frukost och gav Tiffany lite mellis och de är bara flaskan hon tar emot just nu för hon verkar ha problem med tänderna som bråkar IGEN! Sen fick hon leka en stund och jag kollade på tv en stund och sen la jag Tiffany för hon skulle sova middag och så somnade jag själv på soffan. Under dagen har vi mest tagit de lugnt efter allt som har varit runt julen och sånt. Ska snart duscha sen ska jag sova är väldigt trött idag av någon anledning. Hm.. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll. Ha de bra! ;)
 

Av julimamma - 27 december 2011 02:02

Har inte kommit till sängen ännu, ska strax lägga mig och sova. Håller på och somnar vid datan just nu, fast katterna håller på som galningar just nu och vet inte varför heller. Den ena katten han går runt och jamar och springer runt medan den andra hon springer runt och hoppar runt över allt och vässar klorna på ALLT! Suck!
Annars under dagen så har jag även provat och äta SUSHI, och jag säger bara en sak: ALDRIG MER! Fyy blää vad äckligt. Abslout bland de vidrigaste jag har smackat på!! BLÄÄÄ!!
Nej nu ska jag verkligen hoppa ner i min mysiga säng och sova hela natten! ;) God natt! ;)
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards