Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 7 december 2011

Av julimamma - 7 december 2011 23:30

Idag så har vi varit på bassängträning och de var riktigt roligt eftersom de märks på Tiffany att hon älskar och bada nu, de är var 3:e gången som hon bada och hon trivs lika bra som fisken i vattnet. Hehe! På vägen hem så fick hon mellis i bilen sen somnade både hon och jag. När vi kom hem så plockade jag ordning på badkläderna och satte igång en maskin med tvätt och gav Tiffany lite mer mellis sen försökte få henne och sova en stund i sin säng. Men de ville hon verkligen inte hon somnade efter någon timmes försök. Så under kvällen har jag plockat ordning i Tiffanys garderob och la unden lite mer kläder som är försmå nu. Kommer inte på så mycket mer och skriva ikväll, är jätte trött just nu ska strax sova. God natt!
 
Lite bilder på Tiffany när hon bada idag. Även när hon "dyker" under vattnet. Hon har blivit så duktig.

 

Av julimamma - 7 december 2011 23:15


  Videon säger nog det mest om våran dag egentligen. Iallafall det är från bassängträningen, sista gången i år faktiskt. Lite tråkigt nu när Tiffany har börja acceptera och komma med huvudet under vattnet helt. Hon har till och med lärt sig och bara slänga sig runt i vattnet själv för hon tycker det är så roligt och bada. Du har blivit så duktig Tiffany, älskar dig.
 

Av julimamma - 7 december 2011 00:03

20 snabba om mig!
1. Värsta känslan?
Svar: Det är besvikelse, förlora någon person, sorg och ensamhet.

2. Bästa känslan?
Svar: Få vara med Tiffany, kärlek och få vara lycklig.


3. Din första tanke när du tittar dig i spegeln på morgonen?
Svar: Hmm, vad är klockan? Är Tiffany vaken?

4. Vilken ringsignal har du på mobiltelefonen?
Svar: Inte den blekaste aning.

5. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Svar: Tavlor och en bukett med rorkade rosor.
 

6. Vad har du under sängen?
Svar: Massa damm.

 
7. Ser på?
Svar: Det jag kollar på lite olika.

 
8. Lyssnar på?
Svar: Allt möjligt har ingen speciell "musik stil".

9. Har du någonsin vart riktigt kär?
Svar: Jaa, är de nu.


10. Skriv nåt smart!
Svar: Skriv nåt smart! -HAHA-


11. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem?
Svar: Min farmor, farfar, plastfarfar och mormor. Saknar er.♥


12. Vad stod det i ditt senast mottagna sms?
Svar: Vet inte.


13. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Större? Nej men jag ville bli barnskötare och mamma och är de redan.

 
14. Hur många syskon har du?
Svar: 2st små-bröder på 17år & 21år.


15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Svar: När Tiffany äntligen kom till oss, efter sån lång längtan. ♥


16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Svar: Ingen aning. Sova kanske?



17. Hur ser din dröm man ut?
Svar: Ett långt och underbart liv med min familj med Robin & Tiffany ev. syskon. ♥


18. Vad hade du gjort om du blev miljadär?
Svar: Skänkt pengar till hjärt & lugnfonden. Betala skulder om jag har de. Åka utomlands med min familj och några släktningar. köpa ett hus, och en ny bil kanske!! Sen skulle jag sätta in pengar på Tiffanys sparkonto som hon har nytta av när hon blir äldre.



19. Vad är du beroende av?
Svar: Min lilla familj Tiffany & Robin. ♥ 



20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Svar: Självklart Tiffany och Robin.

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards