Tiffanys & Lillsyskon, ♥

Alla inlägg den 11 december 2011

Av julimamma - 11 december 2011 23:12

Då är denna vecka slut nu. Idag fick jag sovmorgon för "R" tog hand om Tiffany imorse sen skulle jag äta frukost och då skulle Tiffany äta lite mellis och sen fick hon sova middag. Annars idag har vi storstäda och tvätta och sen tagit de lugnt. Tiffany har lekt en del i sitt rum i korta stunder själv dels för att hon ska vänja sig och kunna leka själv på sitt rum, men hon har varit gnällig idag vet inte om de kan bero på om de är en tand på G. Är inte säkra men hon fick lite alvedon strax innan hon skulle få ersättning och gröt, då åt hon bättre iallafall och sen var hon inte lika gnällig men då ville hon inte sova istället höll på ca 30minuter för att få henne och sova. Sen testa jag med och ge henne välling och då somnade hon direkt utan att bråka, vilken unge hon är ibland. Hon fick först gröt och ersättning sen borsta jag hennes tänder och bytte blöja sen var tanken att hon skulle sova, men NEJ! Då sen 30minuter senare så fick hon 200ml välling med som är 1½års välling som vi har börja med nu. Sen somnade hon utan att bråka, hur kan hon få plats med allting de undrar jag. Hehe! Under kvällen har jag och "R" haft en mysstund tillsammans sen har jag färga håret med. Nu blir de och ta de lugnt en stund sen ska jag sova för natten, hoppas "R" hinner hem igen för han är på jobbet just nu. Kommer inte på så mycket mer och skriva nu. Ha de bra. God natt! :)
 

»Lite info om mig:


» Lite info om mig:
Ålder: 25år -88 maj.
Sysselsättning: Mammaledig.
Civil Status: Förhållande.
Familj: Sambo "R", dottern Tiffany och lillsyskon i juni.
Djur: 2st katter.

Månaden:

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

»Tiffany ♥

17Juli 2010, 

Tiffany, 2år & 11,5månad. 
3840gram & 49cm lång.

Vikt:
10.250gram, längd: 83cm.
Datum: 17juni 2013

»Gravid lillsyskonet, ♥

*41* +  42.. 

BF 25Juni 2013.
Lillebror / Lillasyster ?? 

Kategorier:

Arkiv

Tidigare år!

Nyfiken, fråga mig:

5 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards